Hehe fredag d. 13 2001 sad jeg faktisk på skadestuen og fik flere sting i håndleddet fordi jeg var kommet til at smadre hånden igennem et vindue ved et uheld i en brandert 🤡
Siden har jeg dog ikke været så uheldig en fredag d. 13.
#18 jeg må nok erkende at jeg ikke liiige er med på hvem Jason er... Selvfølgelig vedmindre han hedder Watt til efternavn, men i så fald kan jeg ikke helt se hvordan kan gemme sig i maden 🤡
#19 der bliver nok refereret til Jason Voorhees... som er "the bad guy" i Jason Filmene 😉
det er dem der senere bliver lagt sammen til Freddy Vs. Jason... og Freddy Krueger, er nok grunden til at fredag d. 13 ikke er en speciel rar dag(#13) :yes:
#10 og #13 der er vist nogen der ikke helt kender deres historie. Fredag d. 13. var den dag tempelherrerne blev beordret dræbt over hele Europa, og derefter er dagen blevet anset som en ulykkesdag.
Fik faktisk et mega gys i dag. Stod alene i et rum, hvor efter der pludselig var noget der prikkede mig på ryggen. Damit et chok. Og så var det bare en kost der var væltet ud fra vægen og ramte mig 😛 .