Superbruger
Tilføjet:
13-02-2009 14:41:42
Svar/Indlæg:
53/7
Jeg har ik haft vista på andet end min bærbare før, og der har det kørt 100% som det skulle.
Har så erhvervet mig en vista ultimate for at smide på min stationære.
CPU: I C2D E8400 3ghz
ram: Kingston hyperx 4 x 1 gb blokke
mobo: Asus P5Q-e
GFX: GF 7800 GT
HDD: WD Green 500gb, WD Blue 500gb
problemet er bare efter jeg har installeret vista nu virker computeren hat, den fejler i spil som CSS, hvor jeg før havde en stabil fps på godt nogle af 260 under belastningstesten ligger den nu på kun 120, samme indstillinger vel og mærket. Ud over det har den det med at fryse i ganske få sek, og nogle dele på skærmen bliver sort.
Lige oplevet et problem til, at den fryser og man kan bevæge musen og intet andet, jo man kan trykke ctrl - alt - del og så kommer den ud på den skærm med valgmulighederne.
Og så kan man vælge log af og så logge ind igen så virker den, eller job liste og så sker der også noget.
Jeg har prøvet at installere alle drivere forfra osv, men har på fornemmelsen at pga vista installerer alle drivere for en, så kommer de måske ind i forkert rækkefølge?
Mit gfx var installeret længe før mit chipset var vil jeg mene...
Alle råd, fifs er velkomne.
Gider ikke tilbage til XP, kan virkelig godt lidt vista, men ka nbare ik bruge det til noget på min stationære hvis jeg ik kan spille det eneste spil jeg spiller...