Som de andre drenge siger, er der sgu så mange andre tøser i verden, at det er i orden at blive droppet engang i mellem. 🙂
Og kald mig bare melankolisk, sørgelig, firkantet, eller hvad I vil; men realistisk set, er det jo egentlig bare et spørgsmål om tid, før et forhold slutter. Er man ung, kan det dreje sig om måneder, eller et par år - mens det kan være til "døden skiller", når man bliver lidt ældre. Statistisk set, er sidstnævnte dog efterhånden mere undtagelsen end reglen.
Mht. at komme over det, så læger tiden sår som det. Du skal bare ud med vennerne, møde nye piger osv, så er hun hurtigt glemt. Og med lidt held, møder du en der er meget bedre end din tidligere kæreste - og så kommer du ud af det styrket. :yes:
->#47/AllanmuZer
He he, enig enig.
...men jeg menes, at huske en hvis mandsperson, der søgte råd vedr. en "erotisk" aften med kæresten herinde i sin tid. Det er, om ikke andet, mindst ligeså åndssvagt. 😛
...men så igen, kan jeg naturligvis huske forkert. 😀
I øvrigt, hvis tendensen herinde fortsætter med tøsede bannere og tråde som denne, går der ikke længe før det vælter ind med kvinder. Ha ha 🤣