Hundeejere skal bare samle lorten op efter deres køter. Der er heldigvis nogle der gør, men det er langt fra alle. Dejligt, når nu man bor i et område hvor små børn leger og man selv gerne vil kunne ligge og rulle sig i græsset om sommeren.
Når jeg ser en hundeejer, der pludselig tror, at hans/hendes hund er usynlig, går jeg hen til dem. Helt hen til dem, op ad dem, og siger: "S-s-s-am-am-ler du den der op?"
Så siger de: "A hva'?!"
Jeg gentager: "Har du tænkt dig at samle den op?"
Så siger møgfissen: "Jeg har glemt poser"
Jeg svarer: "Det var ikke det jeg spurgte om..."
Så bliver de som regel helt harme i fjæset. Der følger et par sekunders pause, hvortil jeg spørger, om de er fucking dumme, eftersom de lader deres møgddyr skide på privat grund. Så svarer de som regel, at de troede at det var "offentligt område".
Løsningen bliver som regel, at jeg også gerne må komme hjem i deres have og slå en lille prut foran hoveddøren. Eller, det er en konklusion jeg når frem til, eftersom min mor altid sagde: "Den der tier samtykker". Sommetider bliver de lidt sure og svarer igen. Men oftest, så lykkes det mig, at få dem til at samle lorten op, i hånden, og pisse af. Jeg har så til gengæld aldrig set dem i området igen.
Jeg kan simpelthen ikke tage den slags idioter. Og så er jeg pisseligeglad med, om det er store tatoverede rockere eller gamle damer. De skal fandenfuckemig samle lorte op, når deres køter skider i min baghave. End of discussion.