du kan spare rigtig mange penge på og købe et amd setup
den nye amd AM3 x3 cpu som lige er blivet testet her på hwt.dk køre kanon godt og det er lige før den følger et I7 setup i ydelse og prisen på sådan en cpu var vist lige omkring 850 kr
og så skal du jo bare vælge et AM3 bundkort
men hvis du har haft intel hele livet eller bare ville have det der yder bedst af det bedste så går du ikke galt i byen ved at vælge et intel setup
jeg ville kun gøre dig opmærksom på at et AMD setup ville blive biliger for dig
#6 det ændre da ikke på at en amd phenom yder godt
feks min egen phenum 2 940 8 mb chace 3.0 ghz x4 yder kanon godt jeg har ikke rigtig haft tid til og teste spil men de spil jeg har ved jeg på forhånd at den nem kan trække da min den gamle phenuom 9600 BE 2.3 ghz kunne klare opgaven
så for at kunne presse min nye cpu så skulle jeg sikkert købe gta 4 og et støre grafik kort da jeg kun sider med et 4850
men jeg kan ihvertfald sige at den er hurtig til og loade windows vista ultimate 64 bit sp 1
jeg køre godt nok med et raid-0 som system disk hvilket også har en del at sige men med den gamle phenum 9600 be kørte den der linje 12 gange i windows logo inden windows var inlæst og det var med samme raid-0 system som jeg køre i dag
med den nye phenum 2 940 der køre den 4.5 gange op og så er windows inlæst og det skal siges at jeg ligger inde med det mest Fxxx op bundkort som kan købes på markedet
hvor til den gamle phenum 9600 be havede jeg et godt bundkort fra msi