#43 Der er tre grunde til at du ikke har din egen tråd på Hol.dk.
1: De har jo til daglig stor glæde af dig derinde, men nogle besøger ikke begge sider.
Fælles for de fleste brugere er dog at de elsker et godt grin 🙂
2: At jeg kan samle alle trådene efterhånden som de dukker op 😉
3: Indlæggene på Hol.dk ligger der til evig tid, herinde kan de fjernes.
Du behøver ikke forklare noget ang. 4870-handlen, det går du på eksemplarisk vis i salgstråden på Hol.dk.
Edit: Jeg har et liv, og er ovenud tilfreds med det.
Træner 4-5 gange om ugen, spiser 100% sundt og har en god vennekreds af offline-venner, får min andel af kørvel, går i byen regelmæssigt, arbejder på fuld tid, har min crib som jeg gladeligt betaler for, har et stort og velreguleret ordforråd, har humor, har selvironi, er værdsat på arbejdet og klarer alle konflikter med et smil på læben eller en kold fadbamse(og ellers er en håndmad ikke af vejen 😀 ), og bruger en stor del af min sparsomme fritid på at hjælpe venner, familie og bekendte med deres computere.
Hvis din idé om et liv er at lade andre gøre arbejdet for sig istedet for selv at læse om et givent emne, bruge alle mine penge på sindsforstyrrede handler med hardware, råbe og skrige og skrive med CAPS så snart nogen siger mig imod, forsøge at belære andre om noget jeg slet ikke har styr på og ellers generelt opføre mig som en 12-årig der har været på Steroid-kur, så nej.. Så har jeg intet liv 🤣