ikke lige med gamer serien, har extreme music, men i bund og grund er det samme kort. jeg er fuldt ud tilfreds med mit, lyder som en drøm, hvis du har audiophile headphones er der en verden til forskel i lydkvalitet fra onboard lyd til creatives lydkort, de har dog tidligere haft en del problemer med driveren, i dag er der kun nogle få issues tilbage såsom hvis du bruger spdif output skal det tweakes lidt her og der for at virke i alle programmer. Til spil er det genialt. har du vista skal du huske at hente alchemy softwaren for at benytte dig af 5.1 og EAX, og sætte det op til dine gamle spil såsom counter strike, call of duty 2 etc
EDIT: så ikke lige at det var i media center du havde posted det... så må hellere komme lidt ind på hvad problemerne er med spdif. Hvis du har powerdvd skal du huske at sætte driveren til at bruge digital io og ikke microphone, og i vistas egen lydegenskaber(kontrolpanel->lyd) skal du lade den stå på højtalere, men til alle andre players, såsom zoomplayer, windows mediaplayer, VLC etc skal den stå på spdif for at få Dolby Digital/DTS. Det skal så siges at kortet IKKE undersøtter de nye HD lydformater(Bluray/HDVD lyd, de fleste film har dog også et normalt dolby digital/DTS spor)da der ikke er hdmi udgang i det, og der ikke er nok båndbredde i spdif efter hvad jeg har forstået.
dette er vel og mærke erfaringer med vista 64bit og ikke XP