ja hvad kan det skyles det er sådan min pc til ruter der står rimlig tet på og så ruter vider til severn det er giga lan hvad kan skyles det kun er 5mb kan netkablet der går til serveren være for langt ?
Hvis det er trådløst så er det der du skal lede, jeg kender self ikke dine hastigheder, men det er meget normalt at man på 54mbits ikke kunne mere end 10-20 mbits...
1# har tråløst ruter men det er fåbonet med kalbel 😕 og den komer aldri over 10mb har lige været kort oppe på 8mb og er virkelig ikke fedt når man skal overføre en lille TB over netværket :no:
Lyder som om en af dine netkort eller en af dine switche kun køre 100 Mbps. Check status i windows på begge maskiner og check de har negotiated med 1000 Mbps. Check også at din switch i din router er 1000 Mbps.
vent der er noget jeg ikke lige fårstår jeg bruger min istar til stremen af dvd iso den har 100mb lan men jeg ved af den kan modtage data via NFS deling på 25-30 MB i sek hvordan kan det være den kan det når den har 100mb lan så brude jeg vil også godt kune få mere ud af min 100mb lan ? så kan det ikke have noget med kablerne af gøre ?