nvidia monitor

Software d.  17. februar. 2009, skrevet af Riven
Vist: 353 gange.

Riven

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2009 03:43:19
Svar/Indlæg:
2/1
Så i nok har regnet ud har jeg et problem ang. nvidia monitor

Jeg Skriv i Google for at finde et og kom ind på deres Hp.
Der kunne jeg så lade et program finde ud af hvad for en jeg skulle dl. Så det lod jeg den gøre !
Den forslog dette :
179.48_Noteboos_winvista_64bit_Beta
Efter jeg havde Dl. ville jeg så install det, men efter som jeg bruge Vista Dk og under install kom der nu eng. kan det være grunden til at det ikke virker korekt ?
og hvad skal jeg gøre for at få det til at virker ?
Her et siden jeg hente det fra og hvor den forslog mig hvad jeg skulle vælge.

http://www.nvidia.com/Download...

Som Sagt er det En-Us efter som dk ike var en mulighed...

Ja jeg ved godt at man skulle havde købt Eng verson af vista, men nu er jeg altså dansk og fortrækker det, og efter som man har givet 1000 kr for må man sku da også kunne få det til den verson.
Håber der sidder nogle der ude, som ved mere om dette end jeg, for nu er jeg sku ved at opgive hvad jeg skal gøre.
Her Er mine oplysninger ang pc som jeg taler om, hvis det skulle være til nogle hjælp 🙂

Znote 6625WD 15.4"WSXGA+(1680x1
With nVidia GO8600 With 512MB dedicated memory
Intel C2 DUO T7300 2,00Ghz 800MHz
4 GB (2x2GB) DDR2 Pc6400 Original
Keyborad Znote 6x15W DK
100GB SATA, 2,5"7200RPM-HITACH
SONY DVD_RW DL Slot-in 6515,2x15
Zepto Wpro 300Mbit BGN
6 Cell Standdard Battery
Hvis der skal flere oplysning til, så spørg endelig..
Ok Spørgsmålet er så hvad jeg skal bruge dette til..
Problemte er at jeg så et program ang. hvordan man overcloak sin pc på Youtube. og jeg vil gerne have et program hvor jeg kan ser oplysninger ang hvor var cpu er og hvor meget strøm den bruger og alt det der =)
Filmen jeg så på Youtuber hedder :
How to overclock your CPU and RAM
Hvor han også snakker om det nvidia monitor som han bruger, og det så sku nemt ud..
Og alligevel ikke da jeg ikke kan få det til at virker efter som jeg ikke engang kan få lov til at install det..
Plz Hjælp mig....
Daniel431

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2009 14:41:41
Svar/Indlæg:
113/16
Jeg har forstået det som du vil prøve og overclocke den bærbare du lister specs på i din problemstilling.
Generelt er det en meget dårlig ide at overclocke langt de fleste bærbare da køleevnen i dem ikke er beregnet til det.
Jeg siger ikke at man ikke kan, men at det ikke er noget man burde gøre.

Men du kan slet ikke installere den.... driver?, du har hentet ned?

7913

Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2009 15:10:17
Svar/Indlæg:
1124/68
Det er virkelig hul i hovedet at oc en bærbar, bare så du ved det !!!

Riven

Superbruger
Tilføjet:
24-02-2009 08:27:15
Svar/Indlæg:
2/1
Problemte er at jeg meget gerne vil have det program, og hver gang jeg prøver at install det gå den i stå med det ! Som sagt tro jeg at det er fordi jeg bruger dansk vista og det er en eng version jeg har dl.
Idé med det var at man kan via det program kan styre hvor meget strøm der skal går til cpu køler plus at man kan se hvor varm cpu er.

Og ja, jeg havde også tænke mig at lege lidt med at overcloak den, men tro jeg vil holde mig fra det efter som siger at det ikke er nogle særlig god ide....

Problemet er bare at jeg syntes den bliver skide var nede under, plus nu er jeg tyben der gerne vil side i sofaen og game, også nogle game bliver den sku næste så varm at det ikke er til at holde ud at have den på låret.
Nogle ide til hvad jeg så der skal gøre ?

Jeg har lige smidt den ned til en Computer butik for at få skifte blæser på dens cpu og graffik kort, men kan man ikke ligesom i et kapinet bare sætte nogle "Større" køler i den eller hvordan løser jeg så det problem ?

Daniel431

Superbruger
Tilføjet:
24-02-2009 08:38:59
Svar/Indlæg:
113/16
En af mine venner har en bærbar magen til den du har beskrevet i #0.
Og de bliver så varme.
Jeg har selv en zepto (dog en 6224w), og den når også temperaturer der gør at den er umulig at sidde med på lårene uden nogen slags for underlag.
Men man kan jo altid slippe for varme ved at fjerne støv i maskinen 😉

Man kan desværre "bare" ikke skifte kølere ud i en bærbar som i en stationær.
Igen grundet størrelsen i kabinettet.

For at besvare dit første spørgsmål så har det intet med sprogene at gøre.
Du kan sagtens hente et engelsk program og installere det på en dansk version af Windows.

Riven

Superbruger
Tilføjet:
04-03-2009 17:40:26
Svar/Indlæg:
2/1
Mærkeligt at det så ikke virker, tro jeg må kigger på det igen så !
Men mange tak for hjælpen.....

Lige en sidste ting !

Har set at man kan købe et "lille bord" om man vil kalde det til en bærbar, hvor der er indbygge blæser i det.
Der skulle vel ikke være nogle der kender et sted hvor man kan bestille dem ?