Computer booter ikke

Bundkort / CPU d.  17. februar. 2009, skrevet af sjabnix
Vist: 210 gange.

sjabnix
 
Overclocker
Tilføjet:
17-02-2009 18:49:24
Svar/Indlæg:
166/36
Hej

Endnu en gang lider min computer et problem. Denne her gang, når jeg tænder computer spinder mit graffikkort bare op som normalt under opstart, alle blæsere starter osv, men mit graffikkort bliver bare ved med spinne højtlydt derud ad og intet sker, får intet billede på skærmen, intet reaktion fra keyboard eller mus eller lign. Bare en blå skærm (HDMI) og en meget larmende computer.

Jeg har ikke rigtigt orket at gå igennem rutinen med at fjerne RAM moduler, grafikkort, reset cmos og alt det der. Er ved at være godt træt at alle problemer der hele tiden sker med min computer, og har endnu ikke fundet ud ad hvad der skylder det, men det sker bare hver uge at der er et nyt problem.

Det lyder måske overdrevet, men er det ikke muligt at hvis man har købt alt sit hardware samme sted fra, at man kan sende det retur og få det byttet? Har virkelig prøvet alt for at finde ud ad hvad der faktisk skyldes problemer, men kan bare ikke pege det ud til et stykke hardware.

Eller bliver det bare noget jeg bliver nød til at leve med indtil jeg får købt nyt hardware?

Tak på forhånd (Mangler så også hjælp til hvad problemet kan være med at min computer ikke starter denne her gang)
besse
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2009 10:45:06
Svar/Indlæg:
1326/83
Du bliver nødt til at "gå igennem rutinen med at fjerne RAM moduler, grafikkort, reset cmos og alt det der."