Nu har jeg siddet og kigget lidt på de nye ting logitech smider må markedet meget snart, heriblandt deres nye tastatur g19 ❤ .. Dog falder jeg også over en mus som er meget genkendelig hvis ikke præcis den samme :D
Nogen der kan give mig en forklaring på hvad forskelle er på en g9 mus og den nye g9x mus :S
nej self ikke ;).. men g9 kom ud i 2007 og syntes sku stadig det er fra ringe at kaste et copy/pastet design ud som dog har fået lidt upgrade 2 år efter :/
Har ellers også haft G9 - Eller det har jeg stadig, bruger den kun til min bærbare, da jeg skal bruge laser til disse underlige underlag den nu skal støde på 😛
#9 MX518 er bare et nyt optisk hoved til stamfaderen til MX518, G5, G5 rev.2 (har jeg nu) og G7 (og sikkert flere), det må være MX510 (mener også MX500 har samme ergonomiske træk, men de er vist lanceret samtidigt, den og MX510) 😉
#11 Kommer an på hvor stor en hånd man har. Min tommelfinger er for tyk til at ligge behageligt i "revnen" på MX518, G5 osv.
Dog er det uden tvivl et vildt godt design til folk der har fingre der ikke er så fede som mine 😛 Har selv engang kunne "passe" en G5, og dengang synes jeg den var vildt god at holde på.
Køber selv en Razer Deathadder her i næste måned og så håber jeg det er noget der dur. Min Microsoft Laser Mouse 6000 trænger til at blive skiftet ud efter 3-4 års tro tjeneste 🙂
#12 Error, MX500 var den første - og så vidt jeg ved blev MX510 først lanceret senere. Egentlig den samme mus - bare med enlidt anderledes overflade og i rød og sort..
Har faktisk stadig min gamle MX500 derhjemme - den var altså nice 🙂