#11: At OC er ikke nogen løsning (der er lidt fabriks OC på i forvejen), hvis standard ydelsen ikke er der, så dur det ikke en k*ft. En 3Dm06 score på 16'500point og en 3Dm05 score på 20'000point... det er mindre end hvad jeg på mit gamle system fik med et meget mildt OC.
Det er heller ikke kun ydelsen der irritere mig, det er køling og kabinettet også. Det hele skulle være å så noget af det bedste og Noctua'en larmer og rasler pga løse lejre. Et HFI relæ der ikke kan klare mosten fra en 1200watt psu og slår fra hvis man har haft slukket psu'en og tænder den.
#12: Jeg har ikke fejl på bundkortet mv, men layoutet er totalt FUBAR. De reklamerer med at understøtte 3-Way SLi/CF-X med Dual slot kort hvilket er en direkte lodret løgn. Jeg skrev også min klage til Gigabyte om min klage, hvorpå jeg fik et svar at de ville tage det til "efterretning"... så kan man tolke det som man vil.
#0: Jeg ville tage eVGA's X58 det virker som det bedste og mest "problemfrie" bundkort der er pt. En i920'er og så et sæt OCZ XTC Platinum 1333mhz ram (de løber nemt 1800mhz ved Cl8). En Cooler Master realpower 850w psu.