-> #14
Det sagde jeg heller ikke at du gjorde. Det var mere fordi, at jeg før har taget fejl af siden til private og siden til erhverv, og derfor ikke så at priserne var uden moms 😴
Anywho.
Upartisk som jeg - altid - er, kan jeg i hvert fald anbefale sådan en fætter. Jeg stod selv og vaklede mellem; Lenovo 3000 V200, Macbook og Dell XPS M1330.
Jeg fandt et knaldgodt tilbud på DBA.dk - og slog så til. Jeg fik maskinen for kr. 5.000,- og den var brugt meget lidt. Den ser ud som ny og kører som en drøm. Men, som du ved, så er vi nørder aldrig helt tilfredse. Så jeg har planlagt at opgradere lidt på den.
Pt. er den udstyret med:
Core 2 Duo T5500 (1.66 GHz, 2 MB cache)
2 GB RAM
160 GB harddisk
Geforce 8400M GS (128 MB)
Generelt, så efterlader den et rigtig lækkert indtryk. Jeg skal dog forlige mig lidt med tastaturet, eftersom jeg har været vant til mit Apple alu i noget tid. Min plan var, at smide flg. i maskinen:
Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz, 6 MB cache)
4 GB RAM
Blu-ray drev, slot-loading.
Jeg ved dog ikke helt med harddisken, eftersom den nuværende 7.200 rpm disk gør det fint til mit forbrug. Jeg spiller moderat, og bruger primært computeren til at spamme forum, se film (DVD og Blu-ray) og lege i Photoshop 🙂