Overclocker
Tilføjet:
18-02-2009 22:04:31
Svar/Indlæg:
13/8
Jeg har i et stykke tid nu haft dette setup:
P5W DH Deluxe
Tagan 600W
E8400 (aldrig clocket) stock køler
7600gt(spiller primært CS:Source som ikke kræver meget af et kort :)
2Gb OCZ gold
Men her for et par dage siden bestilte jeg en Thermaltake lanbox lite(micro ATX), og et P5E-VM HDMI (micro ATX). Det gjorde jeg siden den er mindre og mere venlig at have med til lans, og i fly og andet. Derudover har computeren kørt fejlfrit indtil videre.
Men da jeg havde flytte alt over i mit nye kabinet, og nye bundkort. Ville jeg starte min computer, alle blæsere kører på fuld knald, og jeg kan hører harddisken også er igang. Men min skærm kan intet signal finde :( Jeg prøvede derefter at slutte min harddisk til min lillebrors pc og formatere den. Det gik fint og jeg fik formateret, stadigt ingen held. Jeg har også prøvet en anden skærm, og at slutte Onboard grafikkortten til. Derefter flyttede jeg alt mit hardware tilbage i mit gamle kabinet og gamle bundkort. Jeg fik SAMME fejl, alt kører og snurrer, men intet billede(ikke engang Motherboard siden). Dermed må jeg vel have udelukket fejl i :
Harddisk
Ram
Grafikkort
Bundkort
Så det eneste der er tilbage er min cpu, men ville en fejl i min cpu betyde at jeg fik denne fejl når jeg prøvede at starte? Evt. nogen der har haft samme problem :)?
Tak på forhånd :P