Jeg har oc den i bios, der hvor man kan vælge 3 indstillinger med cracy nederst, har taget den før, den siger at jeg har 3,2 istedet for 2,8 som min q9559 ,,,,,hvad kan jeg mere gør på en simpel måde,,,da jeg´er noob på det område
jeh har så prøvet at køre 3dmark hvor jeg får en score på 16634, ved så ikke om det er noget som er ok 🙂 men når den køre test af cpu 1 og 2 lagger den meget, er er på en fps på 1 hele tiden,,,,ellers køre de andre test utroligt godt,,,,,
det er ens for alle computere. alle render deromkring 🙂 jeg ville nu fortrække at gøre det manuelt når du overclocker. men hvis du VIL gøre det sån. så hvis den skal være hurtigere så kan du jo lige så godt sætte den til crasy. der er ikke så meget andet at gøre 😉
🙂 jeg har så sat den op til cracy 🙂 den er så gået fra 2.8 til 3.5 må sige at det er noget af et spring med bare 1 indstilling i min bios, og fik så en score på 17955, vil vil lige sige at jeg har vandkøling på cpu og grafikkort, mine grader
har godt nok ikke testet varmen med et stort spil og har ingen blæser sat ned på mit bundkort til mit chipset, da jeg har vand på cpu cpu 27 1 cpu 1 kerne 42 1 cpu 2 kerne 32 1 cpu 3 kerne 37 1 cpu 4 kerne 35
sådan ser det ud når jeg tester det med everest ultimate edition, som skulle belaste mine hardware på det højeste som du kan se er det blevet noger varmere, men efter min mening betyder det ikke noget,,,eller
cpu 27 44 1 cpu 1 kerne 42 49 1 cpu 2 kerne 32 44 1 cpu 3 kerne 37 46 1 cpu 4 kerne 35 51