Fejlkode 0x80FF0000 Windows Vista install

Software d.  24. februar. 2009, skrevet af Dallarbh
Vist: 298 gange.

Dallarbh

Overclocker
Tilføjet:
24-02-2009 13:06:05
Svar/Indlæg:
6/3
Hej HWT.

Nu har jeg fået endnu et ENORMT irriterende problem.

Jeg købte igår en ny CPU-køler, og efter at have sat den i, teede min pc sig meget mærkeligt, bl.a med crashdumps, pludselig lukning af programmer o.s.v.. Jeg besluttede mig så for at formattere computeren og installere windows om (WIndows Vista Home premium 64 Bit) Men det skulle jeg nok ikke have gjort..

Min computer åbner windows installationen op, jeg skriver produktkode ind, og det accepterer den. Så begynder den så på selve installationen, hvor den starter med at udpakke filerne. Når jeg så kommer til de 100% så kan den ikke fortsætte pga. "fejlkode 0x80FF0000 - Det var ikke muligt at angive offline landestandardsoplysninger"

Jeg aner ikke hvad det måtte være, men håber der er nogen der kan hjælpe. Den har irriteret mig siden igår aftes.

MVH
NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2009 13:43:21
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Mit bud ville jo umiddelbart være, at du ikke havde angivet lande-oplysninger.

Efter lidt tid på Google, kunne det dog godt se ud som om, at det bliver provokeret af harddisken?

http://social.technet.microsof...

Et andet forslag går på noget med, at tiden i BIOS ikke skulle passe.

Et helt tredje bud kunne være, at dit installationsmedie er beskadiget.

Dallarbh

Overclocker
Tilføjet:
24-02-2009 15:55:00
Svar/Indlæg:
6/3
Har installeret windows.. Men nu er der nye problemer

Den bliver ved med at crashdumpe.. Den siger noget med en memory-controller ved crashdumps. Desuden kan jeg ikke installere min chipset driver til bundkortet.. Og ligeså snart jeg kommer på skrivebordet, lukker Windows tjeneste, og jeg kan ikke søge efter nye opdateringer.

Hvad sker der?

Pungo

Superbruger
Tilføjet:
24-02-2009 15:58:13
Svar/Indlæg:
781/56
Har du prøvet at installere med kun 2 gb ram? Prøv lige at hive 2gb ram ud af maskinen og vent med at sætte dem i igen til du har opdateret til SP1.

Dallarbh

Overclocker
Tilføjet:
24-02-2009 18:59:37
Svar/Indlæg:
6/3
Nej, det har jeg ikke.. Men jeg tror ikke engang at jeg kan komme ind i installeren nu. Den fryser efter jeg har valgt hvilket sprog min vistainstallation skal være på..