Outlook ekspres

Diverse d.  25. februar. 2009, skrevet af JensK
Vist: 177 gange.

JensK

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2009 14:13:43
Svar/Indlæg:
452/80
Hey folks.

En af mine venner spurgte lige om han ville miste hans kontakter og emails, hvis han installerede office 2007. Han bruger outlook ekspress. Jeg svarede umiddelbart nej, fordi jeg mener at huske at de intet har med hinanden at gøre, men jeg har gået rundt og tygget lidt på det, og kom helt i tvivl nu... Så skal bare lige have bekræftet at jeg ikke har ret i at de intet har at gøre med hinanden? Det er vel kun hvis man har brugt outlook fra den gamle office pakke at man skal tage en back-up, ikke?
Moze15

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2009 14:51:06
Svar/Indlæg:
1235/80
det skader ikke at tage en backup, men du har ret: outlook express har intet at gøre med outlook. De kommer i "kontakt" med hinanden hvis din ven gerne vil flytte sine e-mails og divs. andre oplysningr fra outlook express til outlook - og der er en backup nødvendigt, da der uden tvivl opstår problemer. Har selv prøvet engang hvor outlook gik ned fordi der simpelthen var for mange oplysninger som skulle overføres, dette medførte at hverken outlook eller outlook express bibliotekerne kunne benyttes efter da begge blev "corrupted" under operationen og jeg måte finde backup'en frem.