#8 jeg synes ikke jeg hører meget fra mine 4 stks, lyden fra mine gamle 7200.11 var ihvertfald mærkbart højere :)
RAID0 er hvor man smider f.eks. 2 x 1 TB og får 2 TB ialt, det du tænker på er RAID1, i RAID1 vil læse-ydelsen være som i RAID0, det er kun skriveydelsen der bliver det samme som hvis du kun havde én disk.
Tilgengæld har du den sikkerhed i RAID1 at hvis en disk står af har du den anden som backup, det har du ikke i RAID0.
RAID0 skal kun én disk dø så mister du alle data :) men som det ser ud nu skal man være ret uheldig for at en disk går hen og bliver mekanisk defekt uden at give SMART fejl først
Der er *rigeligt* CPU kraft, hvis du får et program der logger hvor meget din CPU bliver belastet når du spiller vil den sikkert ikke blive fuldt belastet.
Jeg *tror* ikke at dit bundkort kan kører SLI, sikkert kun crossfire som du selv nævner :)
SLI kræver en chip fra Nvidia på Intel bundkort for at det bliver enabled i driverne, og det kræver selvfølgelig at bundkort producenten har betalt Nvidia for at bruge det.
I gamle dage kunne man få hackede drivere der gjorde at man kunne køre SLI på Intel chipsets, det er desværre fortid.. jeg kørte selv 2 x 7600GT med omtalte drivere :)