Forumreglerne gælder kun, når der ikke er crew online. Når en fra crew er online, så hersker der anarki. Sådan er det bare. Vores crew, vores regler. Ret ind, eller forsvind 😛
Spøj til side.
Jeg vil, atter en gang, gerne være på tværs og sige, at jeg ikke er enig med Mr. Anderson. Personligt, så hader jeg jer allesammen. Det er kun sådan nogle som Saiot, Morten-Turi, Anru, OdysseDK og Claus35 (undskyld hvis jeg har glemt nogle) - der kommer med tilstrækkeligt åndssvage indlæg og svar, som jeg gider at kommentere på og have en holdning til.
99,9 % af det resterende forum kan rende og hoppe. Jeg er pisseligeglad og retter stort set kun overskrifter fra: "Hæljp 😛 dsndsa!"#"!¤" til "Jeg er en spassernar og kan ikke finde ud af en skid". Derudover, så spammer jeg i 'soap-box' og stort set enhver anden tråd jeg kan få lidt Off-topic ud af.
Sidst, men så absolut ikke mindst. Så er der artiklerne, hvoraf et håndpluk føler sig tilstrækkeligt provokerede til at smide hadske kommentarer og PM's (de fleste af jer ville end ikke bruge ord foran jeres egne børn, som I smider af sted i sådan en PM). Dem vælger jeg som regel blot at ignorere.
For mit vedkommende, så kommer glæden ved HwT.dk først og fremmest ved Crew. De få gange vi mødes i virkeligheden (altså, en fysisk adresse) går der ofte benchmarking i den. Jeg har ikke lyst til at afsløre så meget mere, end at der ofte er involveret et oppusteligt får, glidecreme og gaffatape.
Når nu, jeg en sjælden gang pisser fuldstændig af, så ville jeg mene, at det er vores forbeholdne ret. Vi er, som Mikkel er inde på, frivillige og gør det her fordi vi har lyst. Hvis ellers alle de andre pishelligeidiotrøvhuller som tror de er klogere end gennemsnittet var så fucking kloge ville de vide, at første sted man starter er hos sig selv.
Oversat: Hvis du mener du kan gøre det bedre selv, så send en ansøgning. Hvis ikke? Så luk røven og nøjes med at blære dig over for dine venner (hvis du har nogle) og familie.
Efter den omgang galde, hvor jeg har udtrykt min dybe foragt for 0,01 % af brugerne, så skal de resterende 99,9 % af jer vide, at det er folk som jer der gør det til et fedt "job". Dem der skriver: "Godt arbejde", "Jeg har en idé til hvad du kunne kigge på...", "Hvad nu hvis du prøvede sådan her?" osv.
De positive og konstruktive kommentarer opvejer langt de negative og direkte idiotiske (som der desværre findes så mange af). Men ganske som i den virkelige Verden, så er der røvhuller over det hele. Om så det er nørder uden situationsfornemmelse, nørder uden mål i livet eller sågar nørder der tror, at blokering af The Pirate Bay er en overtrædelse af menneskerettighederne...
*jeeebuz kwaist1992* - Nu må I sgu lige spænde hjelmen.
Anywho.
Jeg vil gerne benytte denne mulighed - som enhver anden dag er det - til at sige alle I dejlige, trofaste og positive brugere en stor tak. I gør det hele værd at gøre om, gøre bedre eller gøre mere interessant.
Og til jer små milimeterbureaukrater - I skal bare holde jeres mund og gøre som der bliver sagt. Det her er ikke et demokrati, men et diktatur og sådan er det bare. Lad nu for pokker være med at tage det hele så alvorligt. Man kan jo altid slukke for computeren, og du er ikke ringere menneske, bare fordi en eller anden tosse i den anden ende af LAN kablet tror han er klogere end dig.
Tænk hvis jeg var sådan, så havde jeg krydset 30.000 svar for to år siden 😲
Go' weekend biatches og hyg jer ❤
.oO( *danser den lille robotdans* CeBIT CeBIT CeBIT *danser den lille robotdans* 😀 )