Nu kan det eddersparkme snart være nok!

Om siden d.  27. februar. 2009, skrevet af Mr. Anderson
Vist: 1675 gange.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:32:05
Svar/Indlæg:
4107/224
Nu har jeg efterhånden været i Crew i rigtig lang tid, og det er jeg rigtig glad for. Men igennem tiden har jeg også oplevet brugere fra tid til anden, der ikke kan finde ud af at have bare en smule etikette eller for den sags skyld situationsfornemmelse. Brugere, der tror de er så piv-hellige, at det halve kunne være nok. Brugere, der ikke vil forstå en hentydning. Værst af alt, og det der fik mig til at lave denne tråd, Brugere der ikke respektere Crews arbejde.
Til jer der ikke ved det, så er det Crew laver, fuldt ud frivilligt og ulønnet arbejde. Vi gør det af lyst, og ikke af pligt. Dette gør måske at en nyhed kommer en dag eller to for sent ud, og at der en eller anden helligper der har fundet ud af dette, skal skræppe op. ''Bla bla den har været postet længe bla bla''. Det er på længere sigt ret så irriterende at lægge ''øje'' til hele tiden. Disable-svar knappen skal jo snart pensioneres hvis i bliver ved.

Vi elsker jer kære brugere, og vi holder liv i den her hjemmeside af ren og skær lyst og interesse.
Det er måske lidt svært for brugere at sætte sig ind i det, og tænker måske at ''det er da et let job''. Ja, det er godt nok ikke noget der kræver det vilde intellekt, men langt størstedelen af os i Crew har også et liv, arbejde & familie/kærester ved siden af. Lysten er det der holder os i gang, og det hjælper ikke ligefrem at få en masse brok hele tiden, for frivilligt arbejde.
Til det med nyhederne, så er det jo ikke alle der besøger fudzilla osv., men får nyhederne serveret her på siden. Jeg er fx et af de mennesker.

Jeg synes bare lige i skulle tænke over det. Selvom de fleste nok godt ved det.

Mvh. Mikkel Andersen AKA. Mr. Anderson, som elsker jer, også selvom i kan være nogle røvhuller 😛 ❤
pete45

Superbruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:37:03
Svar/Indlæg:
284/89
god opsang 😀

Personligt synes jeg at I gør et kanon stykke arbejde. Hørte om denne side for 1-1½ side, da jeg gik igang med planlægge indkøbet af nuværrende pc og MCE. Siden da er hwt.dk blevet til en af de sider jeg besøger mest.

Så keep up the good work all of you :yes:

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:38:57
Svar/Indlæg:
20170/383
Hey Mikkel Røvhul.. ( nu du selv siger det 😀 )

Hvorfra kommer dette sure opstød ?? Kan man få lidt links til nogle tråde der har fremprovokeret dette??

Eller har du bare i sammenslutning med Allan bestemt dig for også at lave en Crew pivetråd ?? 🙂 hehe..

Synes ikke brugerne er mere idioter de plejer at være, og jeg er det samme dumme sure svin jeg også plejer at være 😀

Er det hele ikke bare fantastisk?? ❤ ❤

ps. læg mærke til diverse smileys osv i dette svar, bare så intet misforståes 😀 😉

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:40:03
Svar/Indlæg:
5891/423

Godt skrevet 🙂

Jeg laver næsten ikke noget lort, udover at poste links til dvs. person (NoNig, mapples osv)
😲 🤣

#2 Floooot Tom... du burde næsten have en gave, for den glade attitude 😛 eller er det pga. at det er FREDAG!? 😀

#0 Hvorfor tager du ikke i byen idag? nu når du har fået den nye bolig 😛 istedet for at være et "røvhul" som du selv siger 😀 😛 😀 ... du ka' ta det 🙂 😛
----------------------

EDIT

Hvis vi skal lære noget, så skal crew også lærer at den person der laver tråden er #0 og ikke #1 !!!

der er syygt mange der glemmer det 😎

Endnu noget fluepis herfra! 🤡 😀 😲

Clintin

Superbruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:46:07
Svar/Indlæg:
1317/46
Jeg undrer mig også, hvis folk måske af og til kommer med nogle hentydninger, og jeg er en af dem, så er det ikke ment som noget negativt, men som ideer til forandringer eller påpegninger når noget ikke virker.

Tro mig hvis folk ikke værdsatte jeres arbejde, så havde i ingen eller meget få læsere. Selvfølgeligt er der nogle der brokker sig fordi det er det eneste de kan finde ud af mens andre brokker sig fordi de har haft en dårlig dag og afreagerer på computeren, til de to sidste grupper som jeg ikke har bemærket specielt mange af, nej.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:47:02
Svar/Indlæg:
4107/224
#1 Godt at høre 🙂

#2 Jeg nævner ingen navne. Man får et andet syn på tingene når man er i Crew. Nej, det er de ikke, jeg fik bare nok nu 😉

#3 Fordi jeg skal arbejde røven i laser i weekenden :no:

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:48:08
Svar/Indlæg:
20170/383

Kan du ikke bare komme med hints, og så kan vi gætte på det 🙂
Så kan du sende PMs rundt til dem der gætter rigtigt haha 🙂

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:50:54
Svar/Indlæg:
4107/224
#6 Naih 😛

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:51:16
Svar/Indlæg:
5891/423
#6 😲 !?

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 22:58:21
Svar/Indlæg:
5874/1287
Det er nok umuligt at have et online forum uden der er "brokkere" imellem, men hwt.dk er da et af de bedre (se f.eks www.dailyrush.dk for brok, mudderkastning o.lign.).
Den eneste udenlandske nyhedsside jeg besøger er www.guru3d.com , så jeg har ingen problemer med at få at vide, at "nvidia har nu påtænkt at påbegynde en eventuel planlægning af et nyt MID END-grafikkort" en time eller en dag senere.

De fleste brugere herinde er da også flinke til at hjælpe, når man har problemer, hvilket jeg selv har prøvet. Ligeledes prøver jeg også at hjælpe dem jeg mener at kunne. www.hwt.dk er en dejlig dansk og hyggelig side med et rimelig afdæmpet forum.

Keep up the good work.

bullerfnis

Superbruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:04:33
Svar/Indlæg:
71/9
Super site, jeg er et ældre medlem (64), hvor der ikke går en dag uden jeg er inde på HWT.
Altid stor hjælpsomhed, hvis man har prob.
Så tak for det store frivillige arbejde der gøres herinde.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:08:18
Svar/Indlæg:
5750/124
#9 jeg har generelt samme mening som #9...

HWT.dk er min mest besøgte side, men for at få lidt flere nyheder er jeg begyndt på lige at skimme comon og newz... Så det er ikke det vilde nyhedskiggeri jeg får lavet, det har jeg ikke tiden til længere.... Så det er altid dejligt at de største og bedste nyheder lige bliver postet på forsiden, så man kan følge lidt med... Og stemningen synes jeg generelt er god, men at der selvfølgelig er nogle som brokker sig lige rigeligt. Jeg synes dog ikke det er helt fair at man laver en gang mudkastning på en tråd (selvom den nok var lettere berretiget 😳 )... Så keep up the good work, det i gør giver en lyst til at joine crew, men er bare i tvivl om jeg har tiden og ekspertisen til test's...

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:10:27
Svar/Indlæg:
6181/270
Jeg syns slet ikke at denne opsang er berettiget overfor os brugere og at i skulle give jer selv en opsang, for i er sku da ikke en dyt bedre end os brugere når det gælder at post nonsens tråde og indlæg.
Jeg har så også lagt mærke til at i crew rent faktisk fortolker reglerne som vinden blæser, kender i overhovedet reglerne herinde?

Jeg har f.eks fået slettet en tråd som lå i soapboksen, med den begrundelse på at den var for meget Offtopic til HWT, det er så her jeg undre mig meget.
Hvorfor skulle det gå ud over min tråd, når f.eks nonig's tråde mange gange er for meget offtopic til HWT (efter min mening) uden at de bliver slettet?

Det kan godt være at jeg brokker mig, men jeg syns at nogle herinde ikke burde være crew, p.g.a af manglende modenhed.

EDIT: jeg vil så også gerne rose en del af jer crews for jeres fine arbejde

hilo

Superbruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:12:58
Svar/Indlæg:
525/25
smukt 😀 😀 😀 😎 =

Teresa

Moderator
Tilføjet:
27-02-2009 23:17:26
Svar/Indlæg:
2458/91

Jeg beklager meget at din tråd i soap var blevet slettet. Det har helt klart været en misforståelse.
Alt er tilladt i soap.... inden for lovens rammer og uden mudderkastning.

Jeg har lokaliseret tråden og den er reaktiveret. 🙂 Du er velkommen til at give den et "bumb"

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:19:31
Svar/Indlæg:
20170/383

så findes der jo retfærdighed 😀

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:19:53
Svar/Indlæg:
4107/224
#12 Jeg kan ikke lige finde en tråd du har lavet i soap-boxen der er blevet deaktiveret. Så den kan jeg ikkel ige hjælpe med.

Nej, alt står ikke skrevet ned i reglerne (der er desuden et nyt sæt af disse på vej), men det er til tider en god idé at kunne tænke selv. Nogen gange er der også svepsere. Vi kan ikke være der 24/7.

#14 Så var det nok derfor jeg ikke kunne finde den 😛

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:22:51
Svar/Indlæg:
1471/40
Tak til crew, ved af egen erfaring at ulønnet, frivillig nogle gange ikke påskønnes nok.
Bruger selv hwt meget, er altid blevet behandlet efter fortjeneste herinde. De gange jeg har stukket snuden lidt for lang frem, er jeg blevet sat på plads 🤣 , og sådan skal det være!. Generelt kan jeg godt lide tonen på HWT, det sker da at der ryger nogle finker af panden, men alt i alt syntes jeg at folk behandler hinanden med behørig respekt. En af HWT's store forcer, er den måde vi/i behandler noobs på. 😀

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:27:06
Svar/Indlæg:
6181/270
#16 teresa har fundet den. 😛

#14 mange tak. 😎

Ja der kan ske svipsere 😛

hilo

Superbruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:38:12
Svar/Indlæg:
525/25
nej nej hvor ser duuuu sød ud 😴 😴 😴
pis mig i øret

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:40:19
Svar/Indlæg:
5750/124
#17 du har helt ret i at mange her på sitet prøver at hjælpe de nye inden for HW i gang, og at vi altid er klar til at tage i mod nye 😎

EDIT: #19 hvad er det for en røv kommentar? :no:

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:45:48
Svar/Indlæg:
3162/326

Det er mig der deaktiverede dit soap-box indlæg, der ikke indeholdt andet end et link til en McD-reklame - det har jeg så tolket som en reklame, og derefter deaktiveret den.

Det er så et spørgsmål om fortolkning af reglerne.. you say potato...

Uanset hvad, så syntes jeg godt nok ikke det er værd at brokke sig over. Herre gud, det er jo et hardwaresite, hvor der selvf. skal være plads til alt muligt andet, men en McD reklame du sytes er sjov... come on, så er det da vidst hellere ikke værre er det?

Edit; det havde du gjort 🙂

Mvh. Mads 🙂

hilo

Superbruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:46:52
Svar/Indlæg:
525/25
? nå #20

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2009 23:59:36
Svar/Indlæg:
6181/270
#21 Det er jo ikke en reklame for McD, men mere fordi jeg gerne ville hvise jer den allerførste reklame fra McD.
Det er jo altid sjovt at se de multinationale Firma'ers allerførste reklame.

Men Mads321 Du kunne jo bare havet skrevet at den var lukket p.g.a reklame, men det skrev du jo bare ikke.
men hvis tråde skal lukkes fordi de er for meget offtopic til hwt, så skal jo mindst 90% af alle tråde i Soap jo lukkes eller deaktiveres.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:01:12
Svar/Indlæg:
5750/124
#22 er det ikke lidt underligt at skrive en meget provokerende kommentar, som slutter med "pis mig i øret" 😕

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:11:34
Svar/Indlæg:
2127/11
Ganske enig #23. Men det bunder jo nok, som Mads selv skriver, i forskellig opfattelse af formålet med tråden. Jeg kiggede den lige, og kan ikke selv se den som et ønske om at reklamere fra din side at all. Men alt afhænger af øjnene der ser. Vi står bare, igen, med det vanlige problem: Hvis brugerne ikke får besked om årsagen til at deres tråde eller kommentarer slettes, opstår surhed. Surhed med god grund vel at mærke. Frivilligt arbejde eller ej: Påtager man sig det, skal det også gøres ordentligt. Jeg har forsøgt at rette henvendelse til le big bosse på et tidspunkt, om lige netop det hersens emne, og han var så tilpas arrogant, at han slet ikke svarede mig. Det siger da noget om holdningen vil jeg mene.

Når det er sagt, og on topic ift #0: I har været bag ud med en nyhed eller to? So what, bfd. Andre gange er i dage forud ift andre danske sites. Det svinger, og er ikke noget at brokke sig over imo. Var det en generel tendens, så fair nok. Men som gæst på flere forskellige sites, oplever jeg den vekselvirkning, og ved derfor at i ikke kronisk er bagud.

Altså: tilslutning til ideen med tråden. Klap kajen folks. Se jer lidt omkring inden i brokker jer, og husk de ting der går godt. Det er frivilligt arbejde, og intet dansk site dækker alle nyheder, og da slet ikke som de første. Vær lidt rimelige i jeres forventninger.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:16:14
Svar/Indlæg:
5750/124
#25 den med TheBoss ikke lige har svaret kan jo sagtens være han lige har været druknet i PM's, og så ikke lige har fået svaret på den ene.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:17:45
Svar/Indlæg:
2127/11
#26 Kan du sige to, med en smule mellemrum? 😉

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:18:39
Svar/Indlæg:
5750/124
#27 ok... men jeg tror nu stadigvæk det er muligt, for alle fra crew modtager så vidt jeg ved en masse PM, og det er TheBoss som får flest, af hvad jeg ved...

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:20:38
Svar/Indlæg:
4107/224
Hvor bliver man glad for at læse folks positive feedback ❤ 😀

Godnat, nu vil jeg hoppe i køjen... Arbejdet kalder senere i dag 😩

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:20:57
Svar/Indlæg:
6181/270
Jeg gider ikke brokke mig mere over den tråd.
Men i kære crews der styre forummet burde nok sætte jer ned og kigge på reglerne og diskutere om hvordan i så skal tolke reglerne, så i kan tolke reglerne fuldstændigt det samme uanset hvem der modererer forummet.

syns ikke hwt er langsomme med nyheder, det kan jo svinge, men alligevel er hwt mange gange de første i Danmark til til at publicere nyheder og anmeldelser af produkter før den anre test sites.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:29:27
Svar/Indlæg:
2127/11
#28 Det skal jeg så ikke kunne sige. Du har da sikkert ret. Men ikke i at den er smuttet. Jeg går stærkt ud fra, at lederen af sitet - som jo altså har format nok til at holde dette dejlige site kørende - kan finde ud af at styre sin inbox 😛

#29 Det manglede sguda bare, vi elsker jo også jer ❤ 🤡 Jeg har haft en temmelig travl uge, og skal til noget socialt i morgen aften. Men der ud over holdes der weekend med temmelig stort W, så jeg føler mig dig. God arbejdslyst 🙂

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:38:55
Svar/Indlæg:
3162/326

Jeg tror du forventer mere end der nogensinde er blevet dig lovet.

Jeg sendte dig en PM med en begrundelse, og det alene burde være nok, så lad være med at sige du ikke har fået en begrundelse.

Min begrundelse kan du vælge at respektere, eller også må du jo gå til chefen og brokke dig over hans "ansatte".

Det er lige nøjagtigt det Mikkel også har fat i, nemlig den gensidige respekt der mangler.

Reglerne lyder omkring reklame således:

"5. Ingen reklamer i forummet, tak.

Vi ser ikke at folk benytter forummet til at reklamere for deres egne eller andres produkter/ydelser. Hvis i skal sælge eller købe, så benyt købes/sælges kategorierne.
"

Derfor slettede jeg din tråd - slut prut.

Mvh. Mads 🙂

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 00:51:00
Svar/Indlæg:
23132/740
Forumreglerne gælder kun, når der ikke er crew online. Når en fra crew er online, så hersker der anarki. Sådan er det bare. Vores crew, vores regler. Ret ind, eller forsvind 😛

Spøj til side.

Jeg vil, atter en gang, gerne være på tværs og sige, at jeg ikke er enig med Mr. Anderson. Personligt, så hader jeg jer allesammen. Det er kun sådan nogle som Saiot, Morten-Turi, Anru, OdysseDK og Claus35 (undskyld hvis jeg har glemt nogle) - der kommer med tilstrækkeligt åndssvage indlæg og svar, som jeg gider at kommentere på og have en holdning til.

99,9 % af det resterende forum kan rende og hoppe. Jeg er pisseligeglad og retter stort set kun overskrifter fra: "Hæljp 😛 dsndsa!"#"!¤" til "Jeg er en spassernar og kan ikke finde ud af en skid". Derudover, så spammer jeg i 'soap-box' og stort set enhver anden tråd jeg kan få lidt Off-topic ud af.

Sidst, men så absolut ikke mindst. Så er der artiklerne, hvoraf et håndpluk føler sig tilstrækkeligt provokerede til at smide hadske kommentarer og PM's (de fleste af jer ville end ikke bruge ord foran jeres egne børn, som I smider af sted i sådan en PM). Dem vælger jeg som regel blot at ignorere.

For mit vedkommende, så kommer glæden ved HwT.dk først og fremmest ved Crew. De få gange vi mødes i virkeligheden (altså, en fysisk adresse) går der ofte benchmarking i den. Jeg har ikke lyst til at afsløre så meget mere, end at der ofte er involveret et oppusteligt får, glidecreme og gaffatape.

Når nu, jeg en sjælden gang pisser fuldstændig af, så ville jeg mene, at det er vores forbeholdne ret. Vi er, som Mikkel er inde på, frivillige og gør det her fordi vi har lyst. Hvis ellers alle de andre pishelligeidiotrøvhuller som tror de er klogere end gennemsnittet var så fucking kloge ville de vide, at første sted man starter er hos sig selv.

Oversat: Hvis du mener du kan gøre det bedre selv, så send en ansøgning. Hvis ikke? Så luk røven og nøjes med at blære dig over for dine venner (hvis du har nogle) og familie.

Efter den omgang galde, hvor jeg har udtrykt min dybe foragt for 0,01 % af brugerne, så skal de resterende 99,9 % af jer vide, at det er folk som jer der gør det til et fedt "job". Dem der skriver: "Godt arbejde", "Jeg har en idé til hvad du kunne kigge på...", "Hvad nu hvis du prøvede sådan her?" osv.

De positive og konstruktive kommentarer opvejer langt de negative og direkte idiotiske (som der desværre findes så mange af). Men ganske som i den virkelige Verden, så er der røvhuller over det hele. Om så det er nørder uden situationsfornemmelse, nørder uden mål i livet eller sågar nørder der tror, at blokering af The Pirate Bay er en overtrædelse af menneskerettighederne...

*jeeebuz kwaist1992* - Nu må I sgu lige spænde hjelmen.

Anywho.

Jeg vil gerne benytte denne mulighed - som enhver anden dag er det - til at sige alle I dejlige, trofaste og positive brugere en stor tak. I gør det hele værd at gøre om, gøre bedre eller gøre mere interessant.

Og til jer små milimeterbureaukrater - I skal bare holde jeres mund og gøre som der bliver sagt. Det her er ikke et demokrati, men et diktatur og sådan er det bare. Lad nu for pokker være med at tage det hele så alvorligt. Man kan jo altid slukke for computeren, og du er ikke ringere menneske, bare fordi en eller anden tosse i den anden ende af LAN kablet tror han er klogere end dig.

Tænk hvis jeg var sådan, så havde jeg krydset 30.000 svar for to år siden 😲

Go' weekend biatches og hyg jer ❤

.oO( *danser den lille robotdans* CeBIT CeBIT CeBIT *danser den lille robotdans* 😀 )

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
28-02-2009 01:03:30
Svar/Indlæg:
1471/40
NoNig, har du nu været i bøtten med "fniseurt" igen? 🤣
Der er i min lille verden ikke noget værre end folk der brokker sig over småting, specielt på et sted som her hvor nogle udfører et stykke frivilligt arbejde.

Hvor bliver det gode gamle danske ord "pyt" af ? Alt kan ikke være retfærdigt i denne verden, hvis det forholdt sig sådan, var jeg OveLorD for hele Mælkevejen ! 🤣

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 01:06:54
Svar/Indlæg:
4230/89
#0 jammen kan da egentlig ganske udemærket følge dig...
har tit haft snakken med en af mine kammerater...

og som du jo selv er inde på, så er det frivilligt, ulønnet arbejde. og når der er nogen der kan tage sig sammen til sådan noget, så syntes jeg sq det fortjener sin respekt.
og folk der brokker sig, uden dog selv at ville gøre noget ved situationen, burde egentlig bare lukke!!! 😉

faktum er nu engang at vi alle har fået tilbuddet om at blive skribenter/moderatorer/altmuligmand herinde... så hvis man gad, havde man selv kunne have været en del af dem der bestemmer, men det er nu engang ikke alle der har tid og overskud til at lave det stykke arbejde, efter sit normale arbejde...
og derved, at frasige sig muligheden for at bestemme, giver man den automatisk videre til nogle andre, og så må vi jo bare finde os i hvordan i syntes reglerne skal bedømmes...

jeg sammenligner det nogen gange med, at hvis man er på et stort værksted og der skal vælges en tillidsmand, men du ikke gider pga det ekstra arbejde der er forbundet med det... så kan du da næsten heller ikke tillade dig at blive sur over den person der så bliver valgt, for i havde begge lige gode chancer for at ændre tingene... du gad bare ikke 😛 😉

jeg har kun en enkelt gang fået påtale af crew, og jeg har trods alt været omkring siden 2004... så det må da uden tvivl vise at det sagtens kan lade sig gøre at undgå problemerne...
dog er der 2 problemer ved at være på et internetforum,
begge har det til fælles at nogen mener de kan opføre sig lige så latterligt som de har lyst til... fks er det ret ofte tydeligt at ting bliver postet, stik imod gældende regler og normer, bare som en provokation... og fordi der ikke rigtig er nogle konsekvenser ved det...

og for det andet, så er folk jo bare møg ligeglade, hellere lige være en tand grovere end de normalt ville være, og hvis det er for slemt, jammen så kan de jo lige pisse lidt på crew over de dårlige regler... for hvad skulle de da kunne gøre ved det 😐 :no:

den absolut værste straf man ville kunne få her er et IP Ban, men hvis man er fast besluttet på at komme igen, kan man jo nemt snige sig uden om det...
selvom jeg dog for alt i verden vil håbe den slags personer holder sig til visse andre foras 😉

dette skal ikke forstås som om jeg helt 100% støtter crew i alt de laver, ligemeget hvad... bevares, de laver fejl, også som jeg har set... men igen, de er jo kun ligeså meget mennesker som alle os andre(måske lidt mindre 🤡 🤣)
så det er ikke ment som en "alleimodcrewlukkerbarerøven" udtalelse...
blot en påminder om at hvis ikke de var her, kunne vi jo heller ikke være her vel drenge 😉

godtnat herfra :yes:

Philipsp

Superbruger
Tilføjet:
28-02-2009 01:09:20
Svar/Indlæg:
886/35
#33 Hvordan kan du altid lave så lange indlæg ? 😲 Har du overvejet at begynde og blogge 😀 ?

Teach your young padawan 😎 😀 http://hwt.dk/forumthread.aspx... )

# Crew - HwT.dk ville ikke være det samme uden jer ❤ 😲 😎

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 01:38:07
Svar/Indlæg:
3233/128
Crew er her KUN fordi vi brugere er her. Husk det. Så det bliver ofte tovtrækkeri... 😎

Jeg synes nu det går ret godt.... 🙂

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 07:42:21
Svar/Indlæg:
1915/57
#33 Du ER holdt op med at ryge 😲 men du er kommet ud på den anden side.

ONT: Tror at denne tråd nok ikke kan bruges til andet en at mikkeldrengen aka mr. Anderson kan få sine frustrationer ud, og det er også 100% FAIR 🙂

For der vil ALTID opstå brok og lidt mudderkastning på dvs I-sites. Nu syntes jeg dog så ikke at HWT er den værste. LAAAAANGT fra faktisk. Og jeg syntes faktisk at crew er det de egentlig skal være når de nu moderer eller hvad de gør, nemlig rimelig anonyme.Og jeg har da oplevet masser af sites for folk kommer i crew og WUPTI,så er de en reinkarnation af Hitler/Chauchesko 🤣 Det oplever jeg slet ikke her.

Og selvfølgelig skal crew jo også have lov at lave tråde, og de skal også have lov at lave latterlige tråde(som os andre), de skal jo også have lov at være mennesker 😉

Og bare fordi de er crew her skal det jo ikke være sådan at de lige pludselig skal til at bruge BN-Hardware reviews( 😛 fnis) når de selv vil poste noget.Så er det mest naturlige vel at bruge den side vi er på her.

Jeg er helt tilfreds med siden, et super fedt og hjælpsomt og overskueligt forum.

Specielt de sidste par reviews af cpu'er har været rigtig spændende at læse. De har virkelig fået et nyk opad og er blevet en del mere objektive og grænsen mellem ligegyldig tekst(for mig) og brugbar info er holdt rigtig godt.
🙂

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 07:49:55
Svar/Indlæg:
6181/270
#32 okay.

The

Chefredaktør
Tilføjet:
28-02-2009 09:52:04
Svar/Indlæg:
4741/1690
# 25-27-31

Det beklager jeg hermed.
Jeg modtager daglig mellem 10-15 PM OG ikke mindst op mod 5-600 mails hvoraf de 80% er spam, men det vil sige at der stadig er en masse der skal besvares, tages stilling til og produkter som jeg skal prøve at skaffe hjem til test.

Herudover så står min msn altid åben og der er mange som lige skal snakke med mig...

Så det var altså ikke af arrogance at jeg ikke fik besvaret din henvendelse, men pga. tidsnød da den/de dukkede op og så forsvandt den/de om på side to hvor jeg ikke kigger så meget, det beklager jeg hermed.

The Boss

DuckHunter

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 11:13:14
Svar/Indlæg:
1889/115
Ja HWT er en dejlig side! Selvom man a' og til kommer med lidt dumme spørgesmål bliver man på ingen måder nedgjordt. Det kan jeg godt li' 😀

#40 Dejlig at se, at I ikke keder jer. 😎

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 11:58:35
Svar/Indlæg:
5891/423
#33 jeg elsker også dig NoNig 😳

😀 🤣 😲 😛

ps... Længe leve den svenske P Ø 😛

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 12:22:00
Svar/Indlæg:
4018/217
Hvorfor skulle jeg bruge tid på at besøge denne side flere gange hver dag???

Fordi at det er en af de fedeste sider jeg har prøvet. Der er et godt sammenhold, god stemning, folk der er hjælpsomme og tit nogle fede projekter i gang.

Der er jo altid nogen der gør livet surt for os andre men heldigvis er der ikke mange af dem her inde 😀 Og det at crew også viser deres menneskelige side gør det hele bare meget federe!!!

Og ja mennesker laver altid nogle fejl og det gør crew også. I bund og grund gør de et rigtig godt stykke arbejde som gør denne side til det vi har i dag.

Tak til crew for det store stykke arbejde i ligger i at holde siden kørende 😀 😉 ❤

OdysseDK

Superbruger
Tilføjet:
28-02-2009 12:51:13
Svar/Indlæg:
1313/83
#33 Jeg ved ikke om jeg skal tage det indlæg som en kompliment eller en personlig fornærmelse :'-(

Men det uddyber du bare lige næste gang vi står face to face M8 😎

Ellers vil jeg holde mig uden for denne diskution, og blot slutte med at sige, at jeg er super tilfreds med dette site, og prøver så vidt muligt at holde min mund, når jeg krydser en af disse "Haters" der kun vil ødelægge det for andre.
Det lykkedes dog ikke altid, men så holder jeg det trods alt på et sobert plan.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 13:34:06
Svar/Indlæg:
5874/1287
Ganske tilfreds med dette site jeg er. Gode og sjove (men ikke altid så informative 😛 ) Nonig skriver.

Hjælpe de nye langt de fleste gode til er, hvilket stort et plus det er. Os lidt erfarne, også hjælp får, så dette forum alt i alt godt er.

Tak til alle jer der gør et frivilligt job herinde.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 13:37:08
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #44

En fornærmelse, som altid - og jeg skal gladeligt gentage den for dig face2face, såfremt dine læseevner er begrænsede 😎

😛

-> #45

*wtf* - Loggede Yoda på nettet dér? 😲 🤣

Jeg synes da ofte, at jeg forsøger at skrive informative indlæg og svar 😳

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2009 18:04:45
Svar/Indlæg:
5891/423
#46 .... - Siger Spamtrolden 😀 😛 🤣

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
01-03-2009 04:40:22
Svar/Indlæg:
2127/11
#40 Beklagelse modtaget. Det tilfælde jeg konkret brugte til at eksemplificere min holdning, handlede om en af de storslemme af problembørnene herinde. Det vidste jeg dog ikke på det tidspunkt, men har studeret lidt op på brugeren siden. Om det er sandt ved jeg jo ikke, men jeg gætter på, at du affærdigede mine mails af lige netop den årsag. Jeg kan i hvert fald ikke forestille mig, at du ikke læser hvad der sendes til dig.

Tilføjes skal det i øvrigt, for retfærdighedens skyld: Arrogance er ikke normalt et ord jeg forbinder med dig. Jeg har ved et par lejligheder påtalt hvad jeg opfatter som en tendens til at afvise kritik når der diskuteres i forum, ved blot at kalde folk tudefjæs. Jeg mistænker dog at det i virkeligheden handler om at tage kritikken (for) personligt, fordi du jo lægger en masse energi i siden.

MEN: du har også været yderst fair overfor mig, ifm med en konkurrence hvor en bruger havde snydt sig til at vinde for snuden af mig. Der havde jeg forventet at en afgørelse var en afgørelse, men du overraskede mig virkelig positivt. Det er ikke glemt.

Jeg tror ærlig talt bare, at jeg har lidt svært ved at crew sommetider reagerer meget personligt. Egentlig er det unfair, for jeg ved godt at i ellers gør et skide godt stykke arbejde. Samtidig er det også det mere personlige der netop er på denne side, der tiltrækker mig. Mine erfaringer som moderator var på en stor side, hvor vi skulle passe meget på med at involvere os personligt. Den der afvejning ml at holde stilen, og samtidig kunne være på som mig selv, havde jeg det faktisk svært med dengang. Men det havde den fordel, at brugerne aldrig så os reagere uproff. Jeg har også snuset lidt rundt efter jeg nogle gange så en mod gå op i limningen herinde, og har opdaget at der som regel ligger et helvedes til forspil bag en sådan reaktion. Det får i bare langt fra altid formidlet, og det kan give rynkede pander på sidelinjen.

Hvorfor jeg har det behov for at crew holder stilen så pletfrit ved jeg ikke, men en simpel opvejning af fordele og ulemper gør, at jeg må erkende at jeg foretrækker jeres model. Ikke mindst fordi den er mere åben, og fordi vi som brugere bla har fornøjelsen af at nyde Allan på slap line i ny og næ. Altså må jeg finde ud af at få løst det problem jeg har med enkeltstående tilfælde. Det er mit problem, så længere end det er den ikke.

OdysseDK

Superbruger
Tilføjet:
01-03-2009 10:38:17
Svar/Indlæg:
1313/83
#46 Der er bare lige det ved det Alan, at for at vi to kan stå face2face, skal du stå på en skammel!
Men når du har fundet én i passende højde, råber du bare op! 🤣

Fornærmelse godtaget forresten! :yes:

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2009 23:19:17
Svar/Indlæg:
4107/224
Hej igen. Nu er det ikke meningen at mit indlæg skal tages alt for alvorligt, Men bare lige give et fingerprej til, hvad jeg personligt har oplevet af problemer. Det er selvfølgelig ikke til at undgå, men jeg følte bare for at ytre mig.

vicster

Superbruger
Tilføjet:
05-03-2009 07:10:56
Svar/Indlæg:
178/40
/love ❤ HWT

har det er altid skæg at opleve folk der råber op om hvorvidt site crews ikke er gode nok til folks egen personlige standart, værste er at dem der skrapper ofte viser sig at være feed monkies eller aldrig nogensinde har prøvet at bestige et stykke friviligt arbejde som et stort site er at have. jeg syntes at HWT's crew blankt burde lukke øjne og øre for den slags tosser.

NoNig du er en mand af min kaliber ❤
Mr. anderson iv'e been there too
The boss du svarede aldrig på min mail WHAAA.. sender lige 7+enlarge yuo Pen3s! (før i brokker jer over det overvej lige hvormange mails/pms en fyr som ham får ind per time, jeg ved fra et unævnt site jeg har været med på med 25000 users at mods får 23,2 i timen og "the boss" får 64',8(på en stille dag) så tag lige en slapper )

Peace folkens