Ja, der var sgu nogle lidt uigennemtænkte handlinger og udtalelser fra "de unges" side, bestemt..
Men det er jo heller ikke det jeg forsvarer.
Nu skriver du selv at du er fra Jylland, så derfor antager jeg at du har din information fra mainstream-medier, der søger sensation for enhver pris, fremfor en alsidig og grundig dækning af sagen, ergo = fail! 😛
Der er mange aspekter i sagen, og det har intet med Hr. & Fru Jensens bil at gøre, og gider egentlig heller ikke diskuterer sagen her, da det ingen steder fører alligevel.. 😉
Desuden er det OT..
Der var i øvrigt en meget stor del af folk under dagene for selve rydningen, der ikke havde tilhørsforhold til ungeren (2.g'ere), der OPILDNEDE til riot (så det med egne øjne), brændte biler af osv.
Det er folk som disse, der skal slås ned på / opdæmmes for, IKKE 15-årige med lyserødt hår der går en tur gennem byen og er utilfredse..
Som jeg skrev; JA, der ER idioter, men langt de fleste almindelige demonstranter har ikke interesse i at slås med politiet, og i LANGT de fleste tilfælde, er der selvjustits i demonstrationen.
Nogle gange går det over gevind, ja, men rigtigt ofte er det jo politiet selv der starter konfrontation..
Og jo, LANGT de fleste demo'er foregår ganske, ganske fredeligt FYI.
Men det er jo også derfor du ikke kender til dem, ovre i det mørke.. 🙂
Det jeg kom fra, var politiets håndtering af deres ressourcer, og der mener jeg det er en hån mod os som skattebetalere, at politiet tøffer rundt på Christiania i store grupper og siger "FYFY" til folk, chikanerer Månefiskeren og andre steder, samt den absurde mandsopdækning af teenagere der "gør oprør" mod systemet, mens de går gennem byen og hører punk..
De ressourcer kunne bruges SÅ meget bedre..
Peace 🤡
PS. "Slanger" jeg meget?? hmm, prøver ellers at holde det nogenlunde fri for det..
😎