Jeg kender ikke jeres kort 100% men jeg tror nu ikke det er der jeres problem er.
Hvad opløsning ser i på jeres monitor. I skal jo huske på at det SD signal man laver tv i idag er jo i meget lavet opløsning. 720x576 pixel og vil på ingen måde se godt ud på en god pc monitor i høj opløsning. og i vil som have det samme problem hvis det er digitalt tv da det stadig er et SD signal. det bliver ikke bedre før vi får noget HD tv i danmark.
Men hvis i vil ud og købe et nyt kort så skal i se efter om den er god til at upscale.
#2 min skærm kære med 1680 x 1050, men billedet står nogle gange og hopper, eller flimre det meget 😩 EDIT: jeg har optaget lidt tv fra dr1, tv2 og discovery channel, så i kan se hvordan det ser ud 😳 http://peecee.dk/upload/view/1...
#3 SD og en projektor kommer aldig til at se godt ud. det er tv signalet for dårlig til. du ser jo nok tv i 80-100" fra 3-5meter. og det dur bare ikke.
#4 har selv haft et kort af det mærke bare en anden model. og de laver altså nogle af de bedste tv kort til prisen. ( langt fra prof. kort men ok kort)