Hej folkens, jeg har et problem, min pc overheater konstant, nogen der ved hvad der kan være galt? Måske nogle fifs til hvordan jeg kan holde temperaturen nede?
Jeg har vedhæftet et billede, for i måske kan se hvilke blæsere etc der passer ind.
Der er seriøst alt for meget støv(ligner det ihvertefald på billedet) prøv at køb sådan noget luftspray på dåse. og kan ikke anbefalde at støvsuge da størmforsyningen ikke så godt kan lide det for det genererer statisk elektricitet.
er det bare mig, eller er der ikke rigtig meget støv i din computer?, det ville nok hjælpe, at få den renset rigtig godt 😉 Du kan prøve og læse denne guide http://hwt.dk/literaturedetail... 😉
#3 støv kan opvarme din computer rigtig meget, da det ligger sig mellem dine køle finner, og blokere for luften, og gør, at dine køleprofiler ikke kan komme af med varmen
Jeg åbnede også min vens computer her forleden dag, fordi han sage at den var begyndt at larme. Da jeg fik den åbnet var den FULD af støv. Det skal så også lige siges at han er støvallergiker. HAHA 🤣