Jeg har også problemer med sidens hastighed, det dræber oplevelsen.
Flash kan se meget flot ud, men det sløver og er meget opmærskomhedskrævende. Den der film på forsiden er for lang tid om at komme til pointen, en pointe som jeg kan læse eller gætte mig til, desunde komme den samme besked hele tiden op.
Førstehåndsindtrykket er også et problem, overskriften er meget lille og står i et hjørne, havde det ikke været for URL'en ville jeg tro det var en farmers side.
Mere om forsiden: Der foregår mange ting på forsiden, der er en meeeeeeget lang velkomst, gør den meget kortere, der er ingen der gide læse 20 linjer for at finde ud af hvad siden, tænk på reklamebudskaber. Derudover er der filmen som tiltrækker meget opmærksomhed, den er meget fin, men uden noget formål. I bunden har du fire billeder. Alt i alt har du for meget til at foregå på hjemmesiden.
Hvis jeg var dig ville jeg finde ét virkeligt flot billede og basere forsiden på, dernæst ville jeg lave noget med et kameratema, så ved folk at siden handler om billeder og fotografering og så kan du uddybe sidens formål med en kort tekst.
Under galleri, igen det ser meget fikst ud, men ønsker du at se billedet længst væk i karrusellen tager det tid at komme hen til det, desuden vil galleriet blive noget rod hvis du tilføjer for mange billeder.
Under pris har du en fin oversigt, men ude i siden er der en laaaaaaaang tekst, med en meget lille skrift(gab). Jeg tror du ved hvad jeg mener.
Under om os, du bruger meget plads på at vise kameraene, men ikke meget plads på endnu en lang tekst. Det er sikkert en god idé at reklamere for udstyret, men det må ikke fylde meget, fordi du ikke kan forvente at det er noget der interesserer folk, modsat på en fotohandlers hjemmeside.
Under kontakt har du tre adresser, hvilken skal jeg bruge hvis jeg vil besøge forretningen. Forretningens hjemmeside burde i øvrigt stå på forsiden.
Gennerelt, tag min kritisk konstruktivt, tænk på at kunden er i centrum, tænk desuden på at reklamere for dit produkt altså fotos, alt for meget flash virker forvirrende. Desuden vil jeg give en anden ret i at du bør holde dig til et tema igennem det hele, gerne et mere simpelt tema, hvor det bliver lettere at se nogle flotte fotos, frem for en masse geil og billeder der er blevet til puslespil i toppen.
Når du laver sider, så kik på andre sider, kik på nogle reklamer og set kunden og dermed produktet i fokus.