Så forvent at der løbende kommer billeder kommentarer osv. Vi har desværre lidt svært ved at gøre det med minutters mellemrum, eftersom området er så enormt og vi er få af sted. Så vi har meget at dække, hver især.
Scheea2000 og jeg, har fået den fede opgave. Boothbabes! 😲
Sorry 😳
Anywho.
Lige nu, mens jeg sidder og skriver dette svar (fra pressecenteret) sidder Scheea2000 ved siden af mig og er i gang med at opdatere "CeBIT dag 1". Det kan godt være, at tingene kommer lidt asynkront, eftersom vi ikke ser hinanden før om aftenen og pressecenteret lukker kl. 21
Hvorom alting er, så hygger vi os enormt. Vi kom i seng, ret sent, i går og skulle op igen her kl. 7 morgen. Det var noget af en omgang, efter hele turen herned, de første indtryk og alle de våde varer.
Producenterne gør hvad de kan for at smøre os lidt, og øl hjælper på enhver samtale. I går var vi til MSI afterparty med livemusik (soul man *ftw*) og en mærkelig stodder der stod og "stjal" øl fra vores bord.
Fred være med det. Det er CeBIT, det er jul, det er nørdernes fest.
Der ryger - forhåbentligt (og hvis Scheea2000 kan få nosset sig sammen til at blive færdig) nogle billeder op. Både af interessante ting og sager... og selvfølgelig et par boothbabes.
Desværre, så virker standarden til at være ret lav i år (måske finanskrisen trykker?) og man kan ikke just påstå, at her vrimler med letpåklædte damer. Til gengæld, så vi kan savle over alle de flotte piger i jakkesæt med god kavalérgang... nogen der sagde MILFs? 😀 😛