1, man kan sku ikke se om en cpu har været oc´et. og så er jeg sku ligeglad med hva folk mener om det er lovligt i følge garantien eller ej, det er os ulovligt at gå over for rødt, men det forhindrer sku ikke 90-95% af den danske befolkning i at gøre dette alligevel.
og jeg ku finde langt langt værrer ting so dont go there.
2. jeg er faktisk rimeligt sikker på at både Intel og AMD ikke har noget mod dem der oc´er deres ting, grundet flere ting , for var det ikke for oc nørderne, så solgte AMD/Intel neppe deres EX/BE edittions af cpu´er, og var det ikke for os oc´nørder så var X38/X48/X58 chipsetsne nok neppe så populære, og var det ikke for os så havde intel og amd stadig ræset i Mhz kapløbet i stædet for at forbedrer cpu´erne med ting der ikke kan oc´es sig frem til (allá flere cores højere cache og andre ram controlers + div andre småting) jeg tivlver stærkt på at der ville være meget andet fornyelse end clock frekvensen hvis overclocking ikke fandtes.
Annyways, #0 gør li som så mange andre oc´ere ville gøre i den situation, sælg cpu´en til højest bydende du ka sikket godt få 17-1900 for den hvis du er heldig, og så har både køber og dig gjort jer en ok deal, og så ring til forhandleren af Core I7 og hør om de har fået den nye stepping hjem. Tror dog ikke at der er mange 1xx Mhz at hente, men tja du ka jo selv gøre det op om det er forsøget værd. 😉