WD HD TV Blu-ray?

Media Center d.  03. marts. 2009, skrevet af Kvens
Vist: 632 gange.

Kvens
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2009 22:31:32
Svar/Indlæg:
337/45
Hey guys.

Min far vil gerne kunne se HD Film, men jeg synes ikke det er nødvendigt at investere i en Blu-ray afspiller til ham. Derfor har jeg kigget på WD HD TV, da den fungerer udemærket som afspiller til 1080p film. Problemet er, at jeg ikke kan finde ud af, hvorvidt den kan afspille Blu-ray film. Dvs. film som jeg har lagt ned fra en Blu-ray disc og over på en HDD. Lige det med filtyper for Blu-ray er ikke noget jeg har sat mig ind i endnu, så hvis nogle af jer kan forklare det overni ville det være lækkert.

Det er mange penge vi kan spare blot ved at køre den kombination, og stadig få det fulde ud af HD film. Jeg køber mange gange Blu-ray film, da jeg bruger min bærbare og stationære som mediecenter til de film.

På forhånd tak, Kvens 🙂
saiot
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2009 22:47:15
Svar/Indlæg:
7111/480
den kan ikke afspile iso filer alser en hel blu ray disk med menu men kan godt afspile 1080P en 1080P film fyler jo bare godt så han kan ikke have så mange igen på en HDD ´har pasonlig selv en NMT så jeg kan have alle filmne på flere forkslige HDD på min server men til fil formate har ikke selv gjort det men ved prasiperne så pasonlige afaninger må du kige anetsted hen www.recorder.dk men vis din far vil se bluray film med den skal han først rippe blu ray filmen med et program han skal iverfal først have any dvd HD til af låse filmen op med og så et anet til af lave den om til en video fil der er lidt forkelige formater men lige med hvad der er best er jeg ikke så meget inde i kig evt på http://www.networkedmediatank.... der mener jeg så en tråd om det der mener jeg også der er en guide det er mest om NMT og ikke om WD HD TV men selve ripning af blu ray kan du nok godt få svar på 🙂