Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2009 22:44:54
Svar/Indlæg:
2599/378
Nu har jeg godt nok haft mange problemer nu. 😩
Først kunne jeg ikke få lov til at installere Vista opdateringer, uden min computer f**ked up! 😩
Det fik jeg så løst ved at ignorere dem. 😕
Så fandt jeg ud af jeg havde nogle problemer med RAM'ene. Det tog pænt lang tid at finde ud af at det var det, og der er ikke fundet en rigtig løsning endnu! 😩
I dag kom jeg så i et nyt problem, da jeg installerede nyt antivirus. Efter at ha' afinstalleret Norton, skulle den genstarte. Dette gik fint nok så installerede jeg F-Secure, der skulle den så også genstarte igen, det fik den så lov til og den har aldrig startede Vista op igen! Jeg har prøvet alle de forslag der var til mit ram problem, men de hjalp ikke. Den når at loade (den grønne linje der køre hen over skærmen), så kommer der en helt sort skærm, hvor man kunne kan se musen. Den står der så et stykke tid, og så genstarter den, og det bliver den ved med!?
Hvad fanden skal jeg gøre jeg kan virke lig ikke klare det her mere, især ikke i øjeblikket. Det er sku næsten lige før jeg sidder og græder. Det gør jeg sku. Det hele er bare noget lort. Intet gider at virke for mig.
Men der er godt nok mange søde folk her inde, tusen tak fordi i virkelig prøver at hjælpe. TAK