Superbruger
Tilføjet:
05-03-2009 18:27:20
Svar/Indlæg:
13/1
Hej hwt'er.
Jeg har et MEGET stort problem. Jeg skal bruge min computer til noget meget vigtigt her i i morgen, men helsdt i dag!
Nu skal i høre.
Da jeg fik samlet min computer efter alle kunstens regler, prøvede jeg lige at starte computeren. Og den startede helt fint og kørte i et par minutter, indtil at jeg tog strømmen på den, ved at holde start knappen inde.
Så sætter jeg kabinet sidderne på, det viser sig så at den ene side ikke kan komme på plads, pga. af 24 pins kablet. Så jeg trækker det tilbage, og fører det en anden vej. Og denne gang sidder det helt perfekt og siden kan komme på!
Da jeg så får monteret begge sider, sætter jeg strøm til maskinen igen, og trykker på power knappen.
Men der sker INGENTING. Så hiver jeg sidderne af, og prøver igen. Der er fint nok lys i bundkortet og når man trykker på tænde knappen, så lyder bundkortet op i omkring 0.2sek. Samtidig med at der kommer en lille knase lys fra psuen.
Jeg har tjekket alle kabler, og de sidder som de skal.
Nu har jeg så også prøvet at kortslutte psu'en, og der virker den fint nok, og trækker 3 blæsere og 2 kathode rør.
Jeg syntes at der er utrolig underligt!
Jeg er SÅ tæt på bare at prøve at bestille en ny PSU hjem, da jeg SKAL bruge den i morgen.
Hvad kan det være?
På forhånd tak!