Jeg er ved at lede efter nyt kabinet, men kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg har kigget på antec nine hundred two og lian li pc-7f. Jeg kan dog ikke finde nogen der forhandler lian li'et, så hvis nogen ved hvor det kan købes ville det også være kanon.
Men hvad synes i? evt. andre bud er også velkommende
Jeg tager lian li kabinettet, synes ikke der er andre på marked lige pt som jeg synes er bedre til den pris, eller flottere 😀 Og jeg skal ikke have bigtower igen, de fylder for meget.
Hvad med et Antec Sonata Elite? Jeg har bygget flere Sonata systemer og de tidligere har jeg været meget tilfreds med. Nu har de lavet et "Elite" som kommer uden PSU. Synes det ser rigtig nice ud og stille. Hvis et nine-hundred er for stort... 🙂
elite er ikke dyb nok. 900-2 er fint i størrelsen, men tror bare det larmer for meget. Så håber to blæsere kan holde en nogenlunde temp selvom jeg oc'er lidt.
Nu vil jeg så hellere have den med plxiglas i siden, men jeg kan kun finde siden på caseking som ekstra udstyr, er der nogen der ved om lian li pc-7fw kan købes nogen steder?