Betaling ved komplett med visa electron

Hyggehjørnet d.  06. marts. 2009, skrevet af Kaffe
Vist: 731 gange.

Kaffe

Superbruger
Tilføjet:
06-03-2009 21:08:13
Svar/Indlæg:
422/10
ved ikke om der er andre der har haft problemmet. at finde noget hos komplett (gælder vist også Dustin Home A/S samme system og fik samme fejl)
vælger betaling med visa Electron og taster alt sit info ind, trykker udfør.
"betalinger kunne ikke genemføres" og for smidt i hovedt at det kunne lige ved fejl tastning af oplysnigerne, eller ingen dækning.

prøvede små 10 gange neb bux. så skrev til komplett ang problemmet, fik følgene at vide

"Hej Nick /yep thats me) , Vi har problemer med visa electron som er udstedt af små banker, så den eneste udvej i øjeblikket er at overføre pengene til en ven eller familie som har et alm. dankort eller visa. Du skal så være opmærksom på at betalerens adresse skal stå som faktura adresse, ellers vil den blive tilbageholdt som mistænkelig betaling. Med venlig hilsen "

lorte lokal bank. men samme system bliver brugt til at betale med hos Crucial i UK, og gik fint igennem øv øv.
saiot

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2009 21:16:29
Svar/Indlæg:
7111/480
nu spøre jeg måske dumt men hvorfor har du electron hvorfor ikke bar eskifte til visa dankort så kan man bruge sit kort alle steder bruge selv eletron den gang jeg ikke kune få visa men der var for mange steder det gav problemer fordi siden ikke understøtet det syns jeg

Kaffe

Superbruger
Tilføjet:
06-03-2009 21:28:06
Svar/Indlæg:
422/10
har haft visa, men brugte det kun til at handler over nettet og batale spil med.
derfor jeg tog visa electron i stedet for nyelse at det andet. desuden bruger jeg ikke platric når jeg er langs og handler, betaler kun kontant, med mindre jeg bestiller over nettet.

dMITIj

Elitebruger
Tilføjet:
06-03-2009 21:31:26
Svar/Indlæg:
1864/156
har snakket med komplett ang visa/visa electron og den medarbejder jeg snakkede med sage at de havde problemer med at modtaget betaling via netop de to kort-typer, han kunne ikke forklare hvorfor de problemer, for det var kun nogle kunder der ikke kunne købe med oven nævente kort og andre kunne godt.

riska

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2009 00:07:11
Svar/Indlæg:
7241/274
jeg har nok handlet med elektron hos komplett 500 gange uden problemer så sent som i går

Kaffe

Superbruger
Tilføjet:
07-03-2009 00:09:32
Svar/Indlæg:
422/10
heller ikek alder der har problemet. kun nogen få. bare en mærkelig ting.