#24 Skal satme ikke ha en Xbox 360 😛
Jeg venter til Tekken 6, Final Fantasy XIII og Gran Turismo udkommer til PS3, og så nupper jeg sådan en. Synes det er en meget mere tiltalende maskine, da der også er BLU-RAY afspiller i, og grafikken er federe.
#32 Final Fantasy er jo netop et spil der skal bruges sindssygt lang tid på at gennemføre 100%. Man kan nok godt gennemføre det på omkring 20-30 timer, hvis man er lidt effektiv, men så går man altså glip af rigtig mange fede ting. Nogle ekstra Aeons, "Celestial Weapon's" og andre lækre sager.
I Final Fantasy X nåede jeg da langt over 200 timer før jeg havde klaret alt i det. Det tager sku mange timers træning før man er stærk nok til at klare alle Dark Aeons og den stygge Penance til sidst 😉
Den genre jeg bedst kan lide er RPG, og så snakker jeg RIGTIG RPG. Neverwinter Nights osv.. Det er jo det man tit kalder "tunge RPG's" fordi det er noget man bruger lang tid på. Det er ikke fyldt med action, men man skal bruge strategi, for at gennemføre.
Det jeg godt kan lide ved de spil, er at der for det meste er mange timers spil i dem, og de har en god story-line der fanger en.