#28 G38 er ikke et chipset som jeg kender, og vil da mene jeg kender de gængse navne for desktop chipsets, så det er en no go...
Men denne tekst får mig til at undre mig 😕
"Som sædvanligt er vores computere sammensat af kvalitetsvarer.
Vi sætter f.eks. ikke en billig strømforsyning i maskinen, da vi ved at strømforsyningen har meget at sige.
Vi bruger samtidig heller ikke nogle gamle og forældede chipsets, vi bruger istedet noget af det nyeste på markedet."
"Som sædvanligt", altså, for det første lugter det langt væk af 8.klasse tysk stil, for det andet så er det ikke særligt proffesionelt når i ikke kan sammenligne med andet i har lavet 😕 Det kunne have været sådan her "Denne computer er sammensat af kvalitetsprodukter, alt lige fra strømforsningen, processoren og frem til bundkortet. Dette gør vi for at opfylde vores firma filosofi, hvor vi ej ønsker at gå på kompromi med kvalitet, frem for besparelse af få kroner". Og dette må du så !IKKE! copy-paste, eftersom ved min udlæggelse af dette overdrager jeg rettighederne til mit udsagn til "TheBoss". Vil du bruge det kan jeg kontaktes i PM eller du kan snakke med TheBoss! Hele siden lugter lidt langt væk af den slags. I skal ikke skrive i tale form, lige som man gør på et forum, men skrive pænt og venligtstemt skriftligt overfor alle besøgende. (Og det jeg lige har formuleret som forslag er ikke perfekt overhovedet!)
Håber i får styr på det, samt alle de andre finurlige regler der nu findes... jeg er ikke tvivl om at man hurtigt vil kunne få jer ned i en retsag, hvis man er 3 utilfredse kunder (dette er ikke en trudsel, men nærmere faktum), da jeg ikke tror i har kapital og kapasitet til at klare en retsag i selv så lille et omfang.