#1 Som #2 Så rigtigt siger, så er guiden skrevet, så den ikke bliver forældet lige med det første. I den henseende er det farligt at begynde at komme med links, da disse let kan blive ændret.
Jeg har forsøgt at komme med nogle generelle bud på konfigurationer, så jeg ser ikke den store grund til at komme ind på mere specifikke af slagsen. Den slags mener jeg for øvrigt bør holdes i en tråd for sig, som du selv foreslår..
Selvfølgelig vil guiden blive forældet efterhånden som det kommer nyt hardware på markedet, men det kan være jeg opdaterer den om et års tid eller to, eller måske skriver noget helt nyt.
#3 Ja det kan du have ret i. Det er selvfølgelig altid en afvejning hvad man vil have med, men jeg vil overveje at tage dit forslag med i guiden 🙂
#6 Det er korrekt at jeg kommer med en del åbne spørgsmål, men disse tjener mest til at folk virkelig overvejer hvad de har brug for og selv lægger vægt på - da dette i sidste ende er meget individuelt.
I langt de fleste tilfælde, vil batteriet stikke ud bag på, hvis du vælger et 9-celles batteri i en 15" laptop. I en 17" er batteriet for det meste på 8 eller 9 celler som standard, og her er det ikke særlig normalt at købe et større batteri. Ja vægten øges selvfølgelig, men det er så igen et spørgsmål om hvor meget jeg i guiden skal gå i detaljer.