underviser søges i kemi, mat, fys (odense)

Diverse d.  09. marts. 2009, skrevet af ggf
Vist: 580 gange.

ggf

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2009 19:15:20
Svar/Indlæg:
102/77
Som det fremgår af overskriften søger jeg en underviser i Mat (A), Fysi (A) og kemi (B).

Jeg afslutter kemi i år og vil i den anledning gern eoptrænes til eksamen. Endvidere vil jeg gerne også optrænes skriftligt. Jeg er villig til at betale for det. Min fremtid og ikke mindst drømme uddannelse afhænger af det! :'-( 😩

Fik endvidere 00 i en skriftlig prøve (kemi) i dag!Har været nede hele dagen! :'-(

Jeg er som sagt villig til at betale! Helst i Odenseområdet..

Jeg kan ydermere kontaktes på ggf@sol.dk

Håber en venlig sjæl vil hjælpe mig med at opnå min drøm 🙂
Simon

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2009 20:26:13
Svar/Indlæg:
485/31
1#
må jeg spøger hvorfor du har valgt A A og B ? men har nok det bedste råd til dig tag dine bøger mat fys og kemi og læs dem fra en ende af hvis du går på Gym/htx har de nogel ret gode bøger?

ggf

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2009 20:49:52
Svar/Indlæg:
102/77
Min studieretning er forudbestemt til at være Mat A Fys B og Kemi B eftersom jeg rigitgig godt kan lide fysik og mat har jeg netop valgt at hæve fysik til A, grundlaget fro dette er endvidere at jeg muligvis vil læse noget astronomi eller astrofysik.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2009 21:45:05
Svar/Indlæg:
5224/222
Er ked af at sige det, men 00 i skriftlig kemi er nok ikke det bedste udgangspunkt for en akademisk uddannelse.

ggf

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2009 21:57:48
Svar/Indlæg:
102/77

Du kan umuligt være mere ked af det end jeg er..

Jamen så lad mig høre dit bud. Du påstår noget, som du ikke har et grundlag for. Såfremt 00 ikke er et godt udgangspunkt, hvad burde jeg så sigte efter?? Skal lige siges at jeg sidder med rimelig mange 12-taller i andre fag (tysk+engelsk) og får da også 12- i rapporter og lign. men har en tendens til at fuckke mine prøver op og det giver jo ikek eming!! :no:

Problemet er mere at jeg ikek ved hvcordan jeg sakl takle forberedelsen og de mundtlige eklsaminer, hvorfor jeg netop søger en underviser/mentor.

Simon

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2009 22:14:44
Svar/Indlæg:
485/31
#3 så har jeg et forslag M8 der er faktisk mange der har dine problemer med prøverne osv. Men man kan gå til pyskolog som Måske kan "helbrede det". siger ikke der er noget galt med dig ! men hvis det kan rykke dig op fra 00, så kan det jo kun være godt, jeg har aldrig gået til det for jeg plejer at være rimeligt cool under mine prøver, chokket kommer bagefter men så det i nyheddernede :D tag og kig det ud en gang 🙂
det da forsøget værd?

dude1992

Superbruger
Tilføjet:
09-03-2009 22:15:45
Svar/Indlæg:
789/17
#4 så forstår jeg bedre din indgangsvinkel :) jeg vil støtte dig i at en nuværende UNI studerende med kompetencer indenfor de specifikke fag du søger vil være en rigtigt go løsning :)

rasmusapt

Overclocker
Tilføjet:
10-03-2009 02:06:36
Svar/Indlæg:
148/29
hmm. Du lyder til at være rimelig syg til afleveringer og god til at følge med i timerne osv.. Tror ikke du har brug for en til at undevise dig da det lyder til du ved det der skal vides. Dit problem ligger ud fra hvad jeg kan læse at det er svært for dig at få det til at sidde fast hvis ikke du har en bog eller noter liggende ved din sidde og det er så her problemet kommer når du skal op til test.. Håber jeg har forstået dit problem korrekt :)

/Rasmusapt

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2009 02:16:50
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Jeg føler med dig. Det er et rigtig røvsurt hul at ramme i, som er svært at komme op ad igen. Det behøver ikke nødvendigvis at have noget med dovenskab at gøre.

Jeg kan kun håbe for dig, at du finder dig en tutor eller mentor i tide. Hvis du, på nuværende tidspunkt, har "den slags" problemer, bør du måske i stedet overveje at tage noget slap-af tid, hvor du får bearbejdet hvad det er der gør, at du klapper sammen og ikke slår igennem.

Held og lykke i jagten.