ved ikke om det kun er mig men hverken overclocking.dk eller hardware-test.dk virker, der kommer "Bad Request (Invalid Hostname)" hvergang jeg prøver - jeg har gjort det fra flere forskellige ip'er samt dns hele dagen igennem men det ser ikke ud til at virke. oplever andre samme problemer??
Jeg tror der arbejdes kraftigt på sagen. Vi fik en slem omgang influenza på serveren for noget tid tilbage der ikke alene nedlagde siden men også vores FTP (fandt vi ud af, da vi var taget afsted til CeBIT :'-(). Men sidens programmører og andet tekniske personale arbejder på højtryk for at løse problemerne der pt. ligger og lurer 🙂
#11 Fedt!! 🙂 Havde også tænkt at de nok var på sagen, men skulle lige være sikker på at det ikke kun var mig. Har lokalt DNS - derfor nogle gange lidt problemer med sites, troede i første omgang at det var dns der var noget galt med.
#13.. også mig.. jeg undrede mig vildt over at jeg kunne lave en google søgning på hwt og så komme ind den vej, men ikke hvis jeg skrev URL'en i adresse baren.
Og så slog det mig, som #4 nævner... hwt.dk vs. www.hwt.dk ...