Commandos: Behind enemy lines problem

Litteratur d.  10. marts. 2009, skrevet af TheNax
Vist: 250 gange.

TheNax

Overclocker
Tilføjet:
10-03-2009 17:18:17
Svar/Indlæg:
99/22
Heysan!
Kiggede i de gamle gemmer forledern, og fandt det glimragende spil Commandos: behind enemy lines.

Satte skiven i, og begyndte at spille. MEN, det kører vildt hurtigt 😕 man kan næsten ikke nå at løbe imellem patruljer eller gemme sig, da både vagter og ens mænd løber så hurtigt det er svært at se noget, før det er sket.

Ledte efter Mo-slow (mo'glow?) programmet som efter sigende skulle sætte farten lidt ned. Men så vidt jeg kunne finde så koster det program en sjat penge. Og er ikke vild med at skulle betale for at kunne spille dette ene gamle spil et par timer, også ryger det nok ned i skuffen igen 😛

Har prøvet at køre det i kompitialitets tilstand for Windows 95, men lidet hjalp det. Nogen derude der har en løsning på dette? ☹

Mvh. TheNax
TheNax

Overclocker
Tilføjet:
10-03-2009 17:22:37
Svar/Indlæg:
99/22
Skal lige siges, det kører på windows XP, med en dualcore AMD 3200+, 8800GT og 1gb DDR ram

besse

Elitebruger
Tilføjet:
10-03-2009 17:29:00
Svar/Indlæg:
1326/83
Har du hentet seneste patch?
Lyder som om at de mange frames du får i spillet, fucker ting op.

TheNax

Overclocker
Tilføjet:
11-03-2009 22:18:58
Svar/Indlæg:
99/22
Har ikke prøvet at hente den nye patch. jeg prøver lige i morgen og ser hvordan det går.

Ja, også det jeg tror er galt. Men det er jo lige hvordan man begrænser de frames. Alt er på højeste detaljer, så kan vist ikk rigtig gøre mere :P