Superbruger
Tilføjet:
11-03-2009 19:52:19
Svar/Indlæg:
1189/118
Ligegyldig plader;
Lidt mere brugbart plader
Uha, så er der en røv kedelig beretning om Cebit 🤣
Turen startede kl.9:15 om morgenen, hvor flyet lettede... Kunsten stod derefter på at komme fra Weeze lufthavn, 300 km væk fra Hannover, til selve messen.... Dette resulterede i en ankomst tid 17:40, hvorfor turrist kontoret var lukket og slukket, så ingenting på plads med overnatning 😀
Kl.17:58 ankom jeg så ved Cebit messen, en god to minutter før lukketid, god tid er stærkt overvurderet !! 🙂
Ved ankomst kunne jeg ikke finde et velkendt øje, hvorfor jeg ringede til Dan fra studiedata, han var desværre ude og spise et sted i Hannover, men fyrrede et par numre afsted, hvorfor det gik ud over stakkels Steen, som blev ret overrasket over et opkald herfra :yes:
10 minutters forvirring efter løb jeg så ind i Giorgioprimo, som desværre var på vej ud af døren - han pointerede dog at jeg var efterlyst nede ved Mushkin.
jeg gik så derhen i håb om at kunne holde lidt lav profil, den gik desværre ikke da et styk Stummerwinter havde armene godt op i vejret "HEY MARC", hvorefter jeg blev introduceret til nogle unge damer som blev advaret om at de skulle passe på med mig 🤣
Her fik jeg mig en snak med Gigabyte, da jeg havde brokket mig en kende...
Dette resulterede i et tidligt morgenmøde dagen derpå, og snart udgivning af info vedr. GOOC 2009 kvalifikation for DK og Tyskland, som var blevet totalt overset...
Ligeledes blev der snakket lidt om markedsførring, da jeg havde et interessant indspark til RoHS, og interessant tankevirksomhed i henhold til differentiering i henhold til de generiske strategier...
En god spand øl og jägermeister efter, var mushkin fuldstændig drænet, hvorfor vi gik over til OCZ og fik mere til ganen.
Herefter smuttede vi en 4 gutter videre for at få lidt mad... NoName, Stummerwinter, Otterauge, jeg selv - hvor senere et par biler med folk ankom, spisningen trak godt ud, da den stod på udvekksling af tweaks til benchmark - bare fordi man er fuld er man stadig nørd 🤡
- Gutterne blev så ret chockerede over jegi kke havde bestilt overnatning, hvorfor jeg lige søgte lidt på nettet, alt booket i miles omkreds, heldigvis blev der grebet til los mobilos, og Best Western kom til min redning
Dag2, søndag
Morgenen derpå, efter en kort yderst interessant samtale på telefonen blev jeg instrueret om noget der mindede lidt om en narko handel "Du skal finde de sorte lastbiller i hal nr.. her skal du spørge efter Mr.X, og sige du er blevet sendt af Mr.Y og meget gerne vil se hvad han har i sin kuffert, hvorfor du vil blive fulgt ind og se på .....", jæsh allerede der blev det interessant 😛
Selve søndagen stod på at få snakket med relativt få virksomheder, IBM, G.Skill, OCZ, Gigabyte - men mere aktuelt havde jeg blevet spurgt om jeg ikke ville med op og hjælpe til ved ASUS hvor der blev overclocket lidt, dette var en sand fornøjelse, desværre drillede det hele lidt, og min kammerat fik desværre ikke sine 130.000 3Dmarks i hus med et enkelt grafikkort.
Herefter gik turen hjemaf igen, hvorfor jeg blev kørt hele vejen til lufthavnen, dog med et stop i udkanten af Düsseldorf, hvor jeg fik lidt søvn, dagen igennem blev der snakket godt til om henholdsvis køleudstyr, optimering, samt hardware generelt.
Kort fortalt, en interessant tur, med nørderi i højsædet, ud over da jeg blev skuffet hen, med hmm.... Må have været et vædemål? Ang. en stakkels OCZ boothbabe... 🙂
Sidst men ikke mindst;
Jer fra HWT som var med på Studiedatas IT initiativ, jeg håber i snart er friske! Jeg regner med at flyve ind her en gang i april, vil være superb med en gang leg.
- Sidste stikning til alle.... Hvem fanden var den nar som fandt på at blande redbull med jägermeister? 😲