Aldring og jeg siger aldring!

Hyggehjørnet d.  12. marts. 2009, skrevet af anru2007
Vist: 496 gange.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 20:41:21
Svar/Indlæg:
5891/423
Hey...
En lille pinlig episode 😛
Min lille historie om gårsdagens episode:

Jeg var nede og styrketræne med en af mine venner, og vi havde vel godt og vel styrketrænet i 1 time, og jeg skulle da lige have et sidste sæt med nogle 2x20kg's håndvægte til skulderne.... Men da jeg er ved 9'ene gentagelse, kommer jeg lige pludselig til at tænke på noget, som får mig til at grine (altså ikke højt, men altså et smil på læben, og grine indeni), og det ender med at jeg får ubelance, og kommer til at lave en 90 graders armsvingning, og kommer til at forstuve min venstre arm...., og slf. er der en der står ved siden af med nogle 12kg's bægte og spørger om jeg ikke burde tage dem istedet for 😐 🤡 Så jeg siger aldring grin, mens du er ved at løfte noget tungt 🤡 Nu kan jeg vel nok ikke træne ordentligt i 1-2 uger.... 😐

Nogle pinlige episoder fra jer nørder? altså motionstræning eller styrketræning? 😲

Godt nok en OT tråd, men hvad fanden, jeg har lige læst om bioteknologi 🤡
Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 20:43:13
Svar/Indlæg:
8762/174

Haha 🤣

Det var da virkelig sådan noget man skulle have fanget på film 😀

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 20:43:41
Svar/Indlæg:
20170/383
Man er ikke i tvivl om at det er en ung knægt der er ved at fortælle en historie, når han tydeligt sørger for at fortælle hvor store vægte han træner med - for egentlig er det jo historien totalt ligegyldigt 😀 haha..

nåh ja- må godt prikke lidt til dig.. 😀

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 20:43:59
Svar/Indlæg:
5891/423
#1 det gjorde ooooondt :'-(

😛

#2 jamen ellers ville den ikke have sammenhæng mellem det sidste med den anden fyr der spurgte om, jeg ikke skulle tage hans 12 kgs 😛 Du har sikkert nogle episoder tom! Fortæl! 😛

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 20:50:24
Svar/Indlæg:
4230/89
#0 det eneste træning jeg foretager mig er at jeg løber et par km hver dag efter arbejde, men det er sq lidt svært at komme til skade ved det 😉

dog glemmer jeg aldrig en af mine første gange på et par inline rulleskøjter 🤣
min fætter har stået meget på sådan nogle stunt skøjter, og var rimelig vild til altmuligt på dem, så ivrig som jeg var, ville jeg da lære 🙂

jeg skulle så bare rigtig give den gas, og så køre ned af en bakke...
men halvejs nede, da farten er ved at blive skræmmende, går det pludselig op for mig at jeg ikke har den fjerneste ide om hvordan man stopper igen 😴

så for enden af vejen der endte blindt, med et metal stativ, knalder jeg for fulde gardiner ind i det her stativ, og ligger nok de første 5min og hiver efter luft, efter den nok største mavepumper jeg nogensinde har fået 😳

MartinRos

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 20:52:11
Svar/Indlæg:
3907/73
Kender det godt.

Lå og lavede bænkpres med en kammerat som større, da han pludselig laver en spastisk grimasse til mig med 110 kg på pinden så jeg oplever det samme som dig og får overballance.

Det var vist meget heldigt at han havde fat i stangen mends han lavede sjov... 😀

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 20:54:05
Svar/Indlæg:
5891/423
#5 der var du sq heldig 😀
#4 aaaarrrvv! 😲

MartinRos

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 20:55:29
Svar/Indlæg:
3907/73

Ja det kunne ha gjort RIGTIG ondt..

Det var selvfølgelig 110 kg med stangen og ikke på stangen.

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:00:08
Svar/Indlæg:
4230/89
kommer lige til at tænke på en episode oppe hos en af mine kammerater, hvor der til en fest(bevares, der var alkohol indblandet 🤡), var en eller andens storebror der da godt lige mente han kunne klare en gang bænkpres med alt vægt der kunne komme på, husker ikke lige tallet, med det var sq en del 😛

anyways, han når jo heller ikke mere end halvt op, så knækker hans venstre albue sammen, og samtlige skiver på venstre side falder af på gulvet(nej han havde ikke skruet dem ordentlig på 🤡)... hvorefter, naturligvis den bare tipper sidelæns til højre, og flækker et bræt i gulvet, altså en af de massive gulvbrædder 🤣

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:01:55
Svar/Indlæg:
8762/174

Det er du ikke den eneste der har gjort.

Lavede samme nummer på skateboard (da jeg kunne finde ud af at stå på det skidt)

Skulle lige være karl smart og køre vildt hurtigt ned at en bakke og ganske rigtigt om der ikke var en af de stativer.

Lavede så et dumt forsøg på at bukke mig ned og slå en kolbøt rundt om stangen med den resultat at jeg ryger med snotten først lige ned i asfalten.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:02:44
Svar/Indlæg:
5891/423
#8 😲 ! 🤣 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:09:10
Svar/Indlæg:
23132/740
Jeg har mange dumme historier om fysisk træning. Men dem holder jeg nok for mig selv og den særlige inderkreds.

Men I skal da ikke slippe for en dummepeter fra min side.

Den her gjorde nok mere ondt på sjælen end i kroppen. Anywho.

For (efterhånden mange) år siden, dyrkede jeg meget motion. Cykling, atletik og i forlængelse af dét, også styrketræning. Min daglige cykeltur var på små 25 km, rundt omkring søen hvor jeg boede dengang.

Det var vel omkring 8. klasse, da det var begyndt at blive mere systematisk og intensivt. En dag, omkring 3 km, fra hvor jeg boede så jeg en sød trunte ved busstoppestedet. Selvsamme pige og jeg havde gået lidt rundt om hinanden i noget tid, men ingen turde rigtigt tage det første skridt (og gjorde det sådan set heller aldrig, men det har ikke noget med historien at gøre).

Det skal så lige siges, at netop den dag, havde jeg valgt at gøre lidt ekstra ud af det, og startede derfor træningen med en løbetur på 8 km. Så jeg var godt varm og en anelse udmattet da jeg ankom til busstoppestedet.

Hvorom alting er, jeg tænkte: "Hey. Der står [pigen], skulle man da ikke være et skarn og trække ind?".

Så tænkt, så gjort.

Jeg trækker ind til siden og hilser pænt på hende. Long story short. I kender godt de der forbandede cykelsko med kliklås, der sidder godt fast på pedalerne?

Yup. Mens jeg står der og spiller cool (svedig, prustende og stakåndet) får jeg overbalance og vælter om på siden. Mens jeg ligger hjælpeløs dér, står hun og er nærmest ved at tisse i bukserne af grin.

Ydmyget, latterliggjort og nærmest impotent måtte jeg hoppe på cyklen igen, kækt udstamme: "Vi ses i skole i morgen", og så ellers cykle de længste 3 km. hjem, jeg nogensinde har cyklet.

Øv! :'-( 🤡

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:22:03
Svar/Indlæg:
5891/423
#11 jeg føler med dig 😛 🤣

Stumpii

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:26:10
Svar/Indlæg:
1541/132
#11 Haha NoNig 😀

Sawicki2

Overclocker
Tilføjet:
12-03-2009 21:49:33
Svar/Indlæg:
430/44
#11 ej den var sku slem den der. får helt ondt af dig og så dein sidste kommentar "vi ses i skole i morgen" som om intet var hændt. hehe