Getmore igen

Diverse d.  12. marts. 2009, skrevet af Clintin
Vist: 497 gange.

Clintin

Superbruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:25:39
Svar/Indlæg:
1317/46
Denne tråd handler ikke om at kritisere et getmore, men mere om at de vist arbejder hårdt på at få et mindre blakket ry:
http://www.ehandelsprisen.dk/b...
Bemærk at getmore er på 7 pladsen til trods for at det er et af de mest kritiserede netfirmaer og tilmed mistede e-handels mærket for ikke så lang tid siden. Alt i alt virker det derfor mistænksomt at overhovedet er på listen.

Hvad er jeres kommentar, er getmore blevet bedre eller er der noget der tyder på at getmore igen promoverer sig selv, ligesom de gjorde på andre sider.
tom81

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:29:23
Svar/Indlæg:
20170/383
Har handlet der et par gange det sidste års tid uden problemer. Mit indtryk af dem er også at de har strammet noget op 🙂

dMITIj

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:38:36
Svar/Indlæg:
1864/156
jeg har handlet der en del over de sidste år og har ikek haft nogle problemer.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 21:47:07
Svar/Indlæg:
8762/174
Må indrømme at jeg har hørt gode ting om getmore på det seneste men har også hørt at de stadig kan lave dumme fejl.

Men det gør selv den bedste forhandler jo 🙂

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 22:17:15
Svar/Indlæg:
2620/327
Getmore er blevet langt bedre, end de har været. Jeg har handlet der et par gange efter "opstramningen", og der har ingen problemer været.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
12-03-2009 22:19:02
Svar/Indlæg:
2127/11
"Bemærk at listen er i vilkårlig rækkefølge"

Det står lige neden under listen. Men at Getmore overhovedet er med på en top ti, ryster mig. Jeg handler der ikke selv, lige så vel som jeg heller ikke frivilligt stikker snablen i en aids befængt luder, så jeg skal ikke kunne udtale mig om de har strammet sig an. Men antallet af "Getmore sux tråde" har jo unægtelig været for nedadgående, så det går vel bedre kunne man tro 🙂

Stumpii

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2009 22:19:13
Svar/Indlæg:
1541/132
Jeg har handlet rigtig meget hos getmore, og har aldrig haft et eneste problem med dem 🙂

Meethoo

Overclocker
Tilføjet:
12-03-2009 22:34:34
Svar/Indlæg:
62/15
Har lige købt en harddisk af dem, bestilte mandag d.09.03 og de sendte den samme dag og modtog dagen efter.

Så ingen problemer herfra. 🙂

pete45

Superbruger
Tilføjet:
12-03-2009 22:41:42
Svar/Indlæg:
284/89
har købt en del af de ting og sager der sidder i main, der i bland en psu, som jeg fik lov til at sende tilbage, da jeg ikke var tilfreds med.

alt i alt kanon service, hurtig levering, let ombygningen, så getmore ligger blandt mine top 4 netbutikker til it dele

Nik92

Superbruger
Tilføjet:
12-03-2009 22:50:47
Svar/Indlæg:
338/59
handler stort set altid hos getmore og har aldrig oplevet noget galt, kun en lidt lang rma sag, det tog et stykke tid men de var meget flike at snakke med 🙂

purob

Overclocker
Tilføjet:
12-03-2009 23:36:22
Svar/Indlæg:
42/17
handler ALDRIG hos getmore mere!!

købte en mobo hos dem, og fik en brugt vare :yes:
og da jeg brokkede mig fik jeg denne besked!!!!
vi er ikke forpligtet til at sælge nye varer, så længe vi vuderer at varen er så god som ny.... 😉

derefter skrev jeg tilbage, at jeg ikke vuderere at den vare jeg har fået er så god som ny,efter som at usb portene var skæve,spændemærker på mobo, og en krøllet vejledning,og det så brændt ud bagpå der hvor cpu'en sidder

hvorefter svaret lød.. er du it kompetent eller inkompetent.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har videre sendt mailen til getmore's direktør, men har ikke hørt noget.

Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
12-03-2009 23:43:47
Svar/Indlæg:
905/100
Jeg har handlet rigtig meget hos Getmore, og er yderst tilfreds.. Jeg har endnu aldrig haft brug for at prøve kræfter med deres RMA-procedurer 🤣

Der var dog én gang, hvor en ven havde købt et bundkort som var defekt. Det var ikke købt hos Getmore, men vi tog fejl og kom til at sende det til Getmore...
Hvad gør Getmore så ? Absolut ingenting!
Først efter 3 uger, da jeg kontaktede dem for at høre status, gad de at reagere.. Og sendte kortet retur til mig...

Det er simpelthen langt ude, at de betragter fejl-leverancer som gaver.. Hvis jeg gjorde det samme, så ville de komme efter mig både i hoved og røv!

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 05:19:13
Svar/Indlæg:
6181/270
Jeg har lige handlet hos getmore.

Alt forløb som det skulle, Det samme kan man ikke sige om PostDK der underskrev for modtagelsen og smed pakken ind ad min brevsprække mrnr jrg ikkr var hjemme.

Brian

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 06:16:36
Svar/Indlæg:
850/212
ja jeg har heller ikke nogen prblemer ved dem og tror sgu jeg har lagt 50k der inden for 1½ år

#10 jeg ville da godt se den mail for mon ikke det er dig der har været oppe i der røde felt

😛

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 07:11:30
Svar/Indlæg:
2263/135
Jeg syntes næsten for det meste at når man kigger på enten edbpriser eller pricerunner.dk og finder en vare, så står øverst på listen over dem som er de billigste. Men de har næsten aldrig varen på lager.

Tror jeg har handlet der en eller to, og har dog heller ikke haft problemer.

Encrazed

Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 09:08:01
Svar/Indlæg:
809/50
handler stort set kun ved Getmore, hvis ikke jeg finder varen langt billigere et andet sted hvilket sker sjældent.

Og helt ærligt, til alle dem der stadig ikke tør handle ved Getmore, har kun én ting at sige til dem.
Prøv! prøv at bestille en forholdsvis billig ting, og hvis i er tilfredse med forløbet, ja hvad er så problemet? det eneste problem der er ved Getmore (som jeg ser det) er PostDanmark, eller rettere sagt deres bude, som bare skriver under og ligger pakken udenfor døren.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 09:14:45
Svar/Indlæg:
3332/33
Jeg synes det er pisse irriterende at høre folk der anbefaler getmore, fordi de har haft en god handel med dem. Det er jo ikke der det går galt. Produkt og levering kan jo være fine nok og det er de også de fleste gange, men det er så snart vi kommer over i noget kundeservice og support de halter (har haltet?).

Det synes jeg tit folk glemmer når de siger "Jeg har handlet der og der har ikke været nogen problemer."
Det kan man jo ikke rigtig bedømme noget ud fra. De gange jeg har været i kontakt med deres såkaldte service, har det været dårlige oplevelser og det er derfor jeg mener de ikke altid er lige egnede.

Jeg har selv lige købt router fra dem, hvor købet, sjovt nok, er forløbet godt. Men jeg må indrømme at jeg sidder og krydser fingre for at der ikke er problemer med routeren, for det ville resultere i kontakt til dem igen.

Problemet er når der opstår et problem med din vare.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 10:43:42
Svar/Indlæg:
5224/222
#10 Det er godt nok langt ude... 😕
Send det til ekstra bladet med det samme

Encrazed

Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 10:45:16
Svar/Indlæg:
809/50
Jeg har flere gange haft både ringet og mailet til Getmore..
har dog ikke været så uheldig at opleve nogle problemer med mine ting, som jeg har købt igennem dem. Men jeg er sikker på, at hvis og når den tid kommer, så er de bedre end SHG var før det gik dårligt med dem.