TDC køber Fullrate

Litteratur d.  13. marts. 2009, skrevet af The Boss
Vist: 2840 gange.

The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
13-03-2009 16:33:28
Svar/Indlæg:
4741/1690
TDC har i dag opkøbt bredbåndsudbyderen Fullrate...

Læs hele nyheden her: http://www.hwt.dk/newsdetails....
Sammer
 
Superbruger
Tilføjet:
13-03-2009 16:37:11
Svar/Indlæg:
98/59
Som medarbejder kan jeg sige at der ikke sker nogen ændringer på kort sigt. Samme priser, samme systemer, samme medarbejdere osv.

Spørg hvis der er noget i vil vide 🙂



sanborn
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 16:38:22
Svar/Indlæg:
40/7
En herlig dag ender med en meget trist nyhed, endnu engang formår TDC at holde fast i deres "monopol"


Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 16:40:18
Svar/Indlæg:
2263/135
#2 lige mine ord.. Monopol L...


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
13-03-2009 16:43:22
Svar/Indlæg:
5363/442
#1/#2 Korrekt at TDC har en stor del af markedet, men monopol har de da så langt fra. Specielt ikke nu når fiberforbindelserne virkelig er ved at holde sit indtog og mobiltelefonerne udkonkurrerer fastnet..


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 16:45:52
Svar/Indlæg:
5224/222
Har været kunde næsten siden dag 1 hos fullrate... TDC er på min sorte liste... hvilke alternativer er der?


Encrazed
 
Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 16:49:15
Svar/Indlæg:
809/50
#5
YouSee? fabelagtigt net vil jeg sige..
og ja jeg ved godt det er TDC der ejer det.. men det kører stadig som en drøm, og har tilmed 1mbit ekstra i hastighed end jeg betaler for..


Outlaw1974
 
Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 16:50:43
Svar/Indlæg:
7/0
#5

Samme her.

Men hvis konceptet fortsætter som nu, og de bibeholder deres meget høje standard og medarbejdere, så giver jeg det en chance. Men hvis det skal køre i samme retning som TDC kører nu kan jeg godt se at jeg skal se mig om efter noget andet, for TDC vil jeg ikke spilde min tid på


Clintin
 
Superbruger
Tilføjet:
13-03-2009 16:57:20
Svar/Indlæg:
1317/46
#4 enig der selksber de ikke får fat i. Desuden vil jeg minde alle de TDC-hadere som har Telmore om at telmore også er ejet af TDC, så hvis Fullrate for lov at køre videre som Telmore har, så er der nok ikke så meget at være bange for, dog kan man frygte at der ikke kommer helt lige så store prisfald.


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 16:59:18
Svar/Indlæg:
2823/238
Hehe, nu er alt jo TDC på en måde, da de forskellige firmaer jo bare lejer sig ind på TDC´s net...

Og ja Yousee har god success med internet over kabel tv nettet, det skulle være mere stabilt, og så har de også nogle konkurrence dygtige priser ifht. hastigheden ( det skrev metro express i går vist nok)

Men som sagt så vil det jo stadig være Fullrate, samme ledelse og samme stradegi...

ligesom tellmore osv...


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 16:59:23
Svar/Indlæg:
5224/222
Har godt nok yousee da der ikke er andre alternativer til kabel tv... kunne være jeg skulle slutte fred med tdc... de tog røven på mig i 1997 ca. og har været valgt fra så vidt som muligt indtil nu.

Men det er jo ligefedt om det er fullrate eller yousee... tdc ejer begge 2 nu.

Betaler 299+50 for 20/2 nu, men det ser ikke ud til at yousee har mulighed for ekstra upload hastighed... og så mister jeg også fastnet telefonen hos yousee.


Humleren
 
Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 17:09:01
Svar/Indlæg:
143/5
#2:
Monopol? Næh. TDC er faktisk under hård konkurrence fra fibernetforbindelsens fremtrædende udbredelse samt dødenspølse til det forældede fastnet.

..Som Pizzadude skriver.


Clintin
 
Superbruger
Tilføjet:
13-03-2009 17:11:51
Svar/Indlæg:
1317/46
Og dertil kommer at fibernettet ejes af elselskaberne som har formuer, der langt overgår tdc's


dixib
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 17:17:57
Svar/Indlæg:
33/10
#8 Du vil påstå, at TDC ikke har haft nogen indvirkning på Telmore? Før Telmore blev opkøbt blev prisen altid nedsat, når andre kom under deres pris. Efter TDCs overtagelse er prisen faldet en enkelt gang med 5øre/min. Så umiddelbart vil jeg påstå, at Telmore ikke er det samme som før TDCs opkøb.


sanborn
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 17:18:18
Svar/Indlæg:
40/7
Korrekt at fiber har gjort sit indtog, men konkurrence dygtige priser kan der jo ikke ligefrem prales af. Alene oprettelse og installationen koster mere end et års abonnement hos TDC.

Korrekt at TDC ikke direkte har monopol, men at de har 100% ejendomsret over kobberet giver vel TDC en slags monopol!!!


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 17:21:21
Svar/Indlæg:
6531/410
hvis det her havde været i gamle dage var du blevet hængt eller hals hugget The Boss.

dælme en dårlig nyhed ikke forde jeg har noget imod tdc men forde jeg syntes fullrate bare funker som det er nu.


Humleren
 
Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 17:30:16
Svar/Indlæg:
143/5
#14:
At kobbernettet er billigere end fibernettet ændre ikke på, at kobbernettet er døende ifht. konkurrence fra fibernettet som stjæler i sært store dele af erhvers selvskaber. Prisen på fiberforbindelsen er et spørgsmål om markedet som skal bruge tid på tilpasselse.

..Men jo. TDC ejer en stor del af kobbernettet - som du skriver.


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 17:51:30
Svar/Indlæg:
2676/147
Har ligesom #5 Fullrate, and I love it! Har noget vennebredbånd derfra, så det er pænt billigt 😛 ❤

Håber heller ikke TDC får den store indflydelse, for så smutter jeg tilbage til Stofa - og det må da vist lige sige noget om hvor meget jeg IKKE kan li TDC 🤡

-Tahiti


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 18:09:02
Svar/Indlæg:
6531/410
#17
ved stofa kan du i det mindste ikke klage over servicen for det ved de ikke hvad er :)


kimovitzh
 
Superbruger
Tilføjet:
13-03-2009 18:11:29
Svar/Indlæg:
513/54
# 18

ROFL!!!

Har FR love it! ❤ ❤


Yilar
 
Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 18:14:00
Svar/Indlæg:
57/1
I sidste ende skifter vi vel alle sammen hvis der kommer et bedre alternativ. Men man kan godt frygte at Fullrate ender som Telmore, hvor udviklingen går i stå, og de kun bliver runner-up mht. prisen...


#21
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 18:28:32
Svar/Indlæg:
4018/217
Jeg har Yousee og det virker bare tip top ;)

Jeg får den hastighed som de lover og mere til med en god ping til en billig penge 😉


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 18:34:03
Svar/Indlæg:
5891/423
:no: :no: NEJ! HADER TDC...Det næste er at de skruere op for prisen :no:


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 19:09:22
Svar/Indlæg:
5874/1287
Jeg bliver mere og mere glad for mit fiber, selvom det ikke er det billigste, 25/25 for 429,- kr pr mdr, og jeg NYDER min store uploadhastighed 😛


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 19:51:20
Svar/Indlæg:
2620/327
Jeg har også fibernet gennem Dansk Bredbånd/Sydenergi, og er ok glad for det. Det er lækkert at få både internet, telefon og TV. Men jeg synes ikke, det er billigt. Vi plejer at give 620 pr. måned for en 2/2Mb forbindelse, telefon, og TV med pluspakke (Discovery, alle TV2'erne, Kanal 4+5, Disney og den slags). Men nu sætter de altså prisen op! Omkring 30 kroner pr. måned, men stadigvæk? Det plejer da at være den modsatte vej, det går...

Kender nogen et godt alternativ, hvor man kan få underholdnings-treenigheden gennem internettet?

Hvis Fullrate også leverede TV, havde jeg droppet fibernettet indtil videre. Vi fik heldigvis oprettelsen på fibernet gratis, men ellers var servicen ikke noget at råbe hurra for - vi bestilte i februar, da var kablet allerede ved huset, alligevel var det først i august, vi havde pakken 😕


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 20:30:19
Svar/Indlæg:
2823/238
TDC Hometrio... 10MB internet og digital tv med 27 kanaler, + ip telefoni...
for 399kr


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 20:54:04
Svar/Indlæg:
5224/222
#25 Har du det? Har læst at internet hastigheden falder til noget der ligner 56k modem hvis man ser fjernsyn samtidig... noget du kan be- eller afkræfte?


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 20:56:02
Svar/Indlæg:
2335/16
Så noget skod det er min første tanke,endelig havde man en god udbyder og så kommer TDC og bremser al udvikling igen,hvor typisk,fan til måde at stoppe al konkurrence på.Jeg forstår ikke de får lov til det.

Nå men man skal vel heller ikke male fanen på vægen 🤣
jeg giver det lige en chance men så heller ikke mere 😕


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2009 21:01:42
Svar/Indlæg:
2823/238
#26 jeg har det ikke selv, men jeg installere sådan nogle til kunder :yes:

Der er afsat en vis hastighed til internettet og en vis hastighed til tv...

MEN... Det hele afhænger selvfølgelig af afstanden til centralen, kablernes stand i jorden, og selve installationen.... så hvis man bor over 3KM fra centralen så skal man ikke regne med meget mere end 8MB/2MB


Zorba
 
Superbruger
Tilføjet:
13-03-2009 21:02:14
Svar/Indlæg:
1142/59
Damn, sørgelig nyhed såfremt TDC overtager regnskabsafdelingen. De er nemlig super dygtige til at lave fejl, anerkende dem og nægte at rette dem. Det ser dog ikke ud til at være tilfældet med YouSee, så man kan da håbe på at TDC holder fingrerne væk fra driften 😐


#30
mean
 
Superbruger
Tilføjet:
13-03-2009 21:36:55
Svar/Indlæg:
123/25
Fiberoptik længe leve!


Nightcover
 
Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 21:49:08
Svar/Indlæg:
620/11
Der er fiber i den anden ende af gaden, hvor jeg bor, det tager dem så lige et halvt år at komme her hen :(

topic:

Sørgeligt at fullrate bliver opkøbt. Har selv TDC erhverv, nettet er aldrig nede, men de forbandet låste router som man ikke må skifte ud, dræber alt det sjove i internettet.


Stoffer
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2009 00:12:38
Svar/Indlæg:
227/10
#31
Der står ingen steder, at man ikke må skifte den router 🙂
Har selv sat en Linksys WAG200 til istedet 😀


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2009 00:26:54
Svar/Indlæg:
2335/16
#32

Jeg tror 31 mente hos TDC 😉


lakrids
 
Overclocker
Tilføjet:
14-03-2009 02:20:45
Svar/Indlæg:
142/4
TDC skoder for vildt. Dengang jeg gik ud til butikken (1 år siden) og spurgte efter bredbånd, så begyndte de og snakke om hvem jeg have telefon hos og at jeg skulle betale ekstra per måned for noget de kalder "bærelinie" bare fordi jeg har mobil i stedet for hjemmetelefon.

Så gik jeg istedet over til fullrate's hjemmeside, og de var ligeglade med om jeg havde hjemmetelefon eller ej.

Blev lidt træls af TDCs grådighed... Det er sørgeligt de har fået deres kløer i Fullrate.


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2009 03:19:42
Svar/Indlæg:
2440/66
hurra. der er nu ikke noget bedre end TDC svindleren.

http://www.computerworld.dk/ar...

grunden til opkøbet er "TDC dæmper pres på ADSL-priser med Fullrate-køb".

det er i det mindste ærlig snak.


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2009 03:44:38
Svar/Indlæg:
2440/66
som alternativ til TDC svindleren aka fullrate aka telmore aka yousee... kunne man overveje perspektiv bredbånd. problemet er at det er så fandens besværligt at skulle flytte til et andet selvskab. der er tilmed gået ged i skiftene de gange jeg har prøvet at gøre det.


bechmann
 
Superbruger
Tilføjet:
14-03-2009 05:11:54
Svar/Indlæg:
631/84
#12 midtvest bredbond dem der slog sig sådan op i starten de har da lige været i betaling standsning


Wise
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2009 06:45:36
Svar/Indlæg:
1604/60
Ja godt Vi har TDC, så Vi kan opret holde høje priser på internet... 😕


sanborn
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2009 09:44:59
Svar/Indlæg:
40/7
Det næste bliver vel afskedigelse af gode fullrate medarbejder: Begrundelse finanskrisen kradser også i telebranchen. Selvom TDC tjener flere penge end nogen anden udbyder globalt pr. abonnent.

Fremtiden er sikkert, dårlig kundeservice og højere priser. Og som læst ud af artiklen fra computerworld beholder TDC sin nr. 1 position og kan styre markedet efter at tjene flere penge pr. abonnent. Det er jo næsten til Guiness rekordbog!!!


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2009 10:35:36
Svar/Indlæg:
2335/16
Ja jeg undre mig bare over de får lov til det?.
Som det fremgår af artiklen inde på computerworld,så ejer TDC nu over 70 procent af markedet,hvordan det hænger samme med fri konkurrence er mig en gåde.Hvem sagede monopol.
Jeg fatter ikke de får lov til det stunt. :no:


UffePuffe
 
Overclocker
Tilføjet:
14-03-2009 12:09:54
Svar/Indlæg:
28/0
Undskyld for at OT, men #23
Jeg er også glad for vores net på vesterbro.
20/20 mbit for 100 kr per måned :)

At jeg så nu har 40/25, gør jo ikke noget :)

Mvh Tdc, holder jeg mig også langt væk fra dem så vidt muligt.
Men jeg må jo også sige, at de har desværre mange gange det bedste produkt mht stabilitet osv, så derfor kan de ikke altid udelukkes 🙂



season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-03-2009 17:10:47
Svar/Indlæg:
1221/95
Jeg kan godt li alle dem på 16 - 17 år der kommentere at de virkeligt hader TDC. Det viser modenhed når i garenteret ikke engang selv betaler jeres telefon/internet..

Jeg kan ikke se hvad det er i har imod TDC.? De er åbenbart fantastiske til at drive forretning, og det er der nogen her der bare ikke kan klare.

Som man altid siger: Hvis i ikke kan lide lugten i bageriet, så fuck ned i 7-eleven.


Og nej, TDC har ikke monopol. Der er ALTID en anden udbyder. Dog skal den udbyder oftes leje sig ind på TDC's kobber, og så bliver det dyere for brugeren i sidste ende.
Og til dem af jer som siger. Nahej! jeg bor i lejlighed, og der er det kun TDC ser kan levere... DET VIDSTE DU FANDME DA DU FLYTTEDE IND!!

Så tør øjene, kom over det - eller sælg computeren og/eller flyt så du kan få en anden udbyder..


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
15-03-2009 10:38:15
Svar/Indlæg:
5363/442
#14 Nu er det jo sådan set også TDC som har finansieret kobernettet, så det er vel rimeligt nok at de også ejer det! Det her jo så stadig intet med monopol at gøre, for andre kan jo stadig bruge det..

#15 Det var da en mærkeligt kommentar at komme med, kan ikke lige se hvad der er galt med den nyhed, den har jo tydeligvis interesse med den debat den har skabt.



anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2009 10:44:33
Svar/Indlæg:
5891/423
Det er sq da ham fra IT factory Asger Jensby der har solgt FR 😐


tatoo1956
 
Overclocker
Tilføjet:
15-03-2009 10:50:21
Svar/Indlæg:
1630/101
Jeg har heldigvis Stofanet - det er ok men min kommende eks. skal have fiber i Fuglebjerg... med den triste nyhed at den bedste udbyder, nemlig DANSK BREDBÅND sætter priserne voldsomt op 1 April grundet tab på fiberet (gennem Seas / NVE).
http://www.comon.dk/news/dansk...
Da jeg kiggede for 1 måned siden så det fint ud med 50 / 50 men nu... ups! For dyrt til hende da jeg ikke flytter med. (Intet kobber inde)
50 / 50 kostede ca. 425 kr. men nu stiger det til en anslået pris på omkring 600 - 625 kr. også for gamle kunder efter artiklerne (googlesøg) med den lille TV-pakke.
Sikke noget rod, kunne de blot finde ud af at det tager tid og koster inden det giver overskud i stedet for at regne med at score kassen omgående, alt tager da sin tid!


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2009 12:21:38
Svar/Indlæg:
5874/1287
#45 jeg har dansk bredbånd via SEAS-NVE, 25/25, viasats 6 tv-pakker samt iptelefoni. mit internet stiger 30kr pr mdr, tv-prisen er nogenlunde uændret, da jeg nu ikke mere behøver at have dansk bredbånds grundpakke, men kan nøjes med en ren viasat pakke, og telefoni er steget 10 øre pr minut. Så jeg synes ikke det er så galt.
Og jeg har heldigvis IKKE s(t)ofanet mere 😛


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2009 03:58:13
Svar/Indlæg:
23132/740
Fibernet? Det eksisterer vist ikke her hvor jeg bor 😩

Men hey. Jeg har i det mindste Stofanet, som jo er... øhm 😐


gammelpot_dk
 
Overclocker
Tilføjet:
16-03-2009 09:01:29
Svar/Indlæg:
17/0
Tja, har lige smidt fuldmagten i postkassen for at skifte til Fullrate og havde da gerne set at Fullrate ikke var blevet købt af TDC, da det næppe øger konkurrenceviljen.

Men man har jo ikke giftet sig med dem, så hvis det bliver for ringe må man jo skifte til "Bibob"

#43
Den finansiering af kobbernettet fandt jo sted i de "gode gamle dage med JTAS, KTAS etc. hvor det var statens ejendom og dermed skatteyderne der betalte, så kan ikke lige se at det berettiger at TDC ejer det.
Det var i øvrigt også på tale at lade driften af kobberet overgå til en separat myndighed "gatekeeper" ala DVB-T nettet


yaryar
 
Overclocker
Tilføjet:
16-03-2009 15:22:31
Svar/Indlæg:
174/16
TDC kan der altså skrives meget dårligtom!
er selv en af de heldige der har fået fibernet...

i skriver meget om service og prisfald
1 TDC har så at sige ikke en eneste service medarbejder der ved andet end hvad der står i den formular han/hun har fået udleveret ved ansættelses start

eksempel: "arbejder selv med pc`r og og net"

det dejlige kobber kabel TDC har her hos os har jeg haft en teknikker til at udmåle og beskeden fra ham var at nettet ikke kan klare mere end 4 Mbit forbindelse; TDC laver så et "juleboost" til deres kunder hvor de fordobler den forbindelse man betaler for smart forretnings trick, bortset fra som her hvor det så havde den virkning at nette var som da vi kørte på den gamle 54K modem!
jeg kontakter derfor TDC`s hotline for at få løst problemet...
efter ca. 8 tryk ekstar på telefonen kommer jeg endelig til at tale med en levende person...SUK
det første jeg fortæller er at jeg har testet mitudstyr for at se om fejlen eventuelt kunne være der, til trods for det bliver jeg først bedt om at genstarte min router derefter om at lave en direkte kabelforbindelse og ja da jeg efter den siger hør her mit udstyr fejler ikke noget det er kontroleret! bliver jeg bedt om at hænge på så vil vedkommende llige genstarte min forbindelse og ja det blev det jo ikke bedre af så da jeg bliver spurgt om det har hjulpet og jeg svare ja det hjalp nu har jeg kun det halve af den forbindelse jeg havde inden jeg ringede sidder undskyld tumpen og siger det forstår jeg ikke..
men som jeg er får jeg vristet et nummer ud af ham til hans shef og kontakter ham, her er det først at jeg bliver gjort opmærksom på den boost de har lavet og får ham så til at sætte min forbindelse ned til det kobberet kan klare og så køre det sørme på skinner igen...tror man
men ak nej aftenen efter gentager boostet sig og igen må jeg hele smøren igennem med en ny supporter som oven i købet fortæller mig at den linie vi har kan bære helt op til 10Mbit for det står der på hans skærm, bliver gal i skralden og smækker røret på ringer igen op til shefen og endnu engang sætter han farten ned på forbindelsen
hvorefter han siger nu har han lavet en anmærkning om at den ikke må boostes, hvad den så igen bliver for tredje gang og ja shefen ved bedst så ringer til ham og får det bragt i orden!
se det var så bare lidt om deres services!
2 prisen på TDC!
til de af jer der er så uheldige at være på TDC net kan jeg oplyse at de rent faktisk har sænket deres pris men i ved det bare ikke for det har de ikke oplyst!
nej når man er kunde hos TDC skal man selv finde ud af når de sænker prisen og man skal selv kontakte dem og få det til den nye pris
eksempel:
har en gos ven der er elektrikker
han er af den slags menesker der er skæptisk og afventende derfor vil han ikke kobles på fibernettet før han ved det fungere og ikke fejler, det er også meget godt men han ville nu aligevel gerne have lidt hurtigere forbindelse, så han kontakter TDC og snakker med dem om at få noget bedre end 4/512 de fortæller ham så at han kan få en 10/1 til samme pris og han spørger så jamen vil det sige at det er dumt at jeg har haft en 4/512 så!
de svare nej da men vi satte prisen ned for et ½ år siden det er derfor du kan få den til det du giver nu!
et andet eksempel på TDC kombination af pris og service:
min nabo havde også TDC 4/512 han har så 2 drenge og en frue der også har hver deres pc så den forbindelse var ikke nok han købte derfor deres 8/1 forbindelse og ja klagede sig over at hans router sikkert ikke var så go for deres net var virkeligt dårligt og ja han brokker sig kun til mig *G* men det korte af det lange er at her 1 måned inden han også skiftede til fiber fandt han ud af at hans forbindelse aldrig var blevet sat op.
han kæmper derfor nu en kamp for at få refunderet det han har betalt for meget!
selv kæmper jeg for at få en slut regning

så TDC nej tak skiltet har en sikker plads også her


c0olking
 
Superbruger
Tilføjet:
17-03-2009 07:50:27
Svar/Indlæg:
174/47
hold da op hvor i tuder allesammen, mage til kællingesnak skal man lede længe efter, hvor er jeres nosser henne?


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 16:51:43
Svar/Indlæg:
5891/423
#50 hvor er dine?! Koger de 🤡


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 16:55:58
Svar/Indlæg:
2335/16
#51
🤣


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 18:58:17
Svar/Indlæg:
2676/147
#42

Hvis man så flytter ind et sted hvor man kun kan få TDC, skal man så slet ikke flytte ind, må man slet ikke tude over TDC?

#50

Kan seriøst ikke se hvad det har med nosser at gøre?
Ser den post som en +1 ( +1 = ligegyldtig post, der kun har det formål at give dig 1 mere post )

jeg vil da gerne endnu engang understrge at jeg HADER TDC - Jeg har selv arbejdet der, og de ansætter jo hvem som helst, også folk, fuldstændig unden viden af hvad internettet er - og sætter dem til at svare på opkald fra folk der har problmer med netop dette. Deri ligger mit had til TDC, uduelige medarbejder, høje priser, men deres net virker lige så stabilt som alt andet i mine øjne.

-Tahiti


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 19:26:43
Svar/Indlæg:
6531/410
mon fullrate kunder så får adgang til alt den musik som tdc kunder har ?


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 19:29:18
Svar/Indlæg:
6181/270
#54 det tror jeg ikke, for så skulle jeg også have adgang til play.
Jeg har Dansk Kabel TV som udbyder og de er også en selvstændig virksomhed under TDC.


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 19:35:21
Svar/Indlæg:
2335/16
#54

Nok ikke lige deres musik men vi skulle få adgang til deres tv rettigheder til IP tv og mobilt bredbånd.


http://www.fullrate.dk/blog/


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 19:46:21
Svar/Indlæg:
6531/410
ikke så tosset hvis det altså virker


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 19:48:01
Svar/Indlæg:
2335/16
#57

Det jo det. 😉


#59
Link
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2009 21:18:42
Svar/Indlæg:
36/3
Er også Klar TDC`modstander...Ingen grund til at spamme indlæget med alle de mangler de står for...samtidig nok også landets dyreste...Skod
Men nu har jeg heldigvis ikke behov for den store hastighed så bedste udbyder til D.D er Dansk net...jeg betaler 99 om måneden for en 2Mbit med 1 Mbit upload
Tillige kun 39 for fastnet`hjemme telefon med ...gratil telofoni til andre fastnet telefoner....Tvivler på at det kan blive bedre billigere...at Dansk Net tillige har den bedste service jeg har oplevet...gør det ikke...ringere 😀 http://www.dansknet.dk/artikel...

# 42 & 50....Få jer dog...Et Liv 🤡


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 21:25:49
Svar/Indlæg:
6531/410
#59

det vil sige når man hader TDC har man et liv og når man roser dem har man ikke ?

hvad med du fik dig et vil :yes:


#61
Link
 
Overclocker
Tilføjet:
17-03-2009 21:34:47
Svar/Indlæg:
36/3
Godt misforstået #59...Bryder mig bare på ingen måde om deres ....fremtoning - tone såmænd....At du tilsyneladende syntes at det er ok...tjaa

Ps) vil ? ...Mener du Hvil ??

😛


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 21:44:28
Svar/Indlæg:
6531/410
#61


det var en test for at se om du kunne hitte ud af det hvis man skrev liv baglens, nå den hopper du ikke på.

tonen i 42 er vel lidt små gnaven, derfor kan han da godt have et liv.

#50 skriver så kort han da må have et liv når der ikke er tid til mere :)