Overclocker
Tilføjet:
13-03-2009 17:26:29
Svar/Indlæg:
53/5
Hej, jeg har installeret nogle nye komponenter for en tid siden, ca. 7dage. Det var et nyt grafikkort(ati4850), 4gb ram og en ny cpu.
Det har kørt fint i 5 dage, men så her i forgårs sad jeg og spillede Empire Total War. Da jeg var ferdig med det, ville jeg lukke spillet. Spillet frøs så jeg lukkede det ned ctrl+alt+delete.. Der skete igen ting.. Så slukkede jeg computeren på kontakten, og startede den igen.
Den startede fint, men efter den havde loadet windows xp(32) og skulle til at vise logon screen skete der ikke noget. Skærmen er bare sort, og ikke fordi skærmen ikke er sluttet til, den er bare sort sort.. Jeg genstartede den nogle gange, men den kom ikke videre. Jeg skiftede så mit grafikkort ud med mit gamle og den virkede fint. Jeg satte så mit nye grafikkort i mit andet grafikkort slot(og tog det gamle gfk ud).
Vupti så virkede det. Jeg skulle så installere mine drivere igen, og det gjorde jeg også. Så sagde den, at den blev nød til, at genstarte for at få det til at virke. Det gør jeg så og den virker også fint i 1min. Jeg kan logge ind i 1min på hvilken som helst bruger og så genstarter den..
Det er det jeg gerne vil have hjælp med, ved sku ikke helt hvad jeg skal gøre? Skal jeg reinstall windows og satse på at den ikke gør det mere? Eller?
Håber der er nogen der gider hjælpe :/
MB: M2N-Sli Deluxe
CPU: Amd Phenom II x3 720
Ram: 2x2GB 1033mhz
GFK: Asus EAH 4850
PSU: 400watt
/kaff