Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 19:17:32
Svar/Indlæg:
242/71
Hej alle
Jeg har overvejet en del at købe ny computer, men nu sidder jeg så og overvejere hvad det vil betyde hvis jeg kørte 64bit i stedet for 32.
Kan computeren mere med 64bit, og kræver det andet slags hardware eller er det bare software der gør det hele.
Med hensyn til ny computer, så skal det være en der primært skal bruges til spil, og samtidig kunne have teamspeak eller skype kørende, og stadig have overskud til mere, OC er ikke noget jeg vil bruge,
Med hensyn til spil er det WoW det primært skal trække. Men det er et Must at den kan køre de nye spil der kommer ud i højeste opløsning og med alle detaljer.
Ellers søger jeg en computer der ikke larmer for meget, men er så stabil som det er muligt
Jeg har altid holdt mig til at købe Asus, når muligt, når jeg skal ud og handle udstyr. Og det hænger jeg mig vel stadig en del i, med mindre nogen har en god grund til at fravælge det
Med hensyn til graffikort havde jeg tænkt mig en Geforce GTX295, prisen er lidt "god" men jeg vil heller smide lidt mere efter et GFX en så meget andet
Af CPU havde jeg overvejet en Intel Core 2 Duo (Wolfdale) Model E8500 (3.16GHz)
Og så sidder jeg med ram spørgsmålet, heller for meget end for lidt, men hvad for nogle skal jeg have, her vil jeg ikke betale for at de OCer godt, men vil i stedet have bedste til prisen, så er spørgsmålet, Skal det være 4, 6 eller 8 GB ram
Så alt i alt
GFX: Asus Geforce GTX295 ?
CPU: Intel Core 2 Duo (Wolfdale) Model E8500 (3.16GHz)?
HDD: 2 stk 1000 eller 1500GB diske men hvilken slags ????
Bundkort: Asus ????
RAM: 4-6-8GB ???? slags ??
Strømforsyning: ?????
Kabinnet: ??? Der er alt for mange, har kigget en del på ThermalTake, men skal bare have noget der er virker og er god flow i
Pris siden af dette halløj skulle gerne ende mellem 10-15. regner ikke lige med at jeg kommer under med valg af gfx
Jeg vil gerne takke mange gange, på forhånd, for den hjælp og vejledning i vil give mig
Morten