Så mangler jeg bare mit GFX (bliver hentet imorgen) før mit setup er online 😛 meningen er jeg vil have vand på CPU og måske NB, men ville meget gerne have lidt info omkring OC-temps/load/idle samt hvad dit/jeres vand består af og hvad i har OC'et den til 24/7 så jeg kan få en lille ide om hvor meget jeg skal investere og hvad der skal investere i 😀
har overvejet flg: XSPC RX360 Laing DDC - 1Plus (18W) - PRO EK top HEATKILLER CPU Rev3.0 1366
men igen vil jeg gerne se jeres vandsetup/temps osv. 🙂
#4 ja 😕 jeg tror det er en meget dårlig batch jeg har fået dens MAX er 3.8Ghz og lige så snart den er over kommer der BSOD der siger noget med clock interupt :'-(
EK su..? den fangede jeg ikke lige? hehe jae der findes vidst ikke meget beder pumpe med mindre man vil importere fra kineserland 😀
er to 360 radiatore ikke lige voldsomt nok eller? har faktisk ikke lige fået pakket mit ny indkøbte kabinet ud endnu så har ikke fået målt om der kan være en 360 mere men det finder jeg ud af i morgen hvis jeg får tid 😀
en rx360 fjerner let 300watt med meget små blæsere og 400watt uden probs med nogle standard blæsere fra et kabinet......
Du kommer nok aldrig til at opleve at du får over 600 watt igennem en cpu og et NB ellers har du da godt nok clocket dig et langt stykke ind i helvede......
Forstår ikk du gider ofre pengene på en rx360..... En kammerat har den med fuldkommen samme setup og han har vundet 3 grader i load over mig.... det syntes jeg squ ikk er iorden til over det dobbelte i pris....
#14 ja det er ovenstående kabinet, hvis der er plads (hvilket der er) til en 240 er der os plads til en 360 uden modding, du smider 2x 120 blæser på og montere den, så fylder den os det meste men jeg har alligevel kun et optisk-drev 😛 dog vil en RX360 + RX240 være mere end rigeligt 😀 men der er plads til 2x RX360
de der vilde blæser,der er i det foto i #7,siger ikke noget,hvis man har fan styring på dem 😉 ,men for fuld skrald lamer de,men så er der også til et vildt oc 🙂