CPU over 70*c kan regnefejl forekomme. Over 80 så lukker de fleste ned for at forhindre skade. GPU over 120*c tager GPU'en skade, men de fleste GPU'er throttler ned i hastighed hvis temperaturen kommer over 100*c for at undgå permanent skade. HD over 60*c er ikke sundt for en HD.
cpu plere jeg af hole mig under 65c men køre selv med den på max 60c nu men kig hvad intel siger selv om din cpu står på ders side ved cpu modelen GFX plare jeg helst vile have den på max70c så har jeg det best ikke betyne det er korekt ved mit gfx blive 80-85c vis blæser bare står på auto når jeg spiler så plare af sæte den op men det er så bare mig der har det best sådan 🙂
edit tjeket lige på intel med din cpu de har ikke en anbefaling temp på din cpu men den er også i en bærbar så der er enlig hiller ikke så meget du kan gøre for af få den ned så du må vil leve med den temp men vis du kiger på min siger intel 64,5c
Jeg ved fra databladet på min harddisk at den har en operating temperature på op til 60 grader, men den bliver noget hurtigere slidt hvis den arbejder konstant ved den temperatur formoder jeg :)