#16: Hey, hvordan støjer det Gainward GTX 275 KORT ? Er stor fan af Gainward Golden Sample kort, fordi de yder godt og der er forsøgt gjort noget ved støjen via afskærmning og bedre blæsere.....
Har 2 stk. Gainward Golden Sample 4850 1 fb i crossfire som jeg mener bruger for meget strøm og jeg kigger derfor efter en afløser.
Først havde jeg 4890 X 2 i tankerne, men den kommer måske ikke og det er vel også overkill til mit forbrug af spil og bruger mega meget strøm, da jeg kun spiller Fifa, nhl, Tiger woods pga, GTA og Fear i 1920 X 1200 på min 27" Dell 2709W TFT skærm......
Jeg behøver ikke spille med alle detaljer sat til, hvis jeg kan få et velkørende kort til under 2500, der frem for alt ikke larmer for vildt.
Jeg er ikke til vandkøling og mine 2 4850 Gainward 1 Gb Golden Sample kort er rimelig lydløse under normal spille brug, findes der en Golden Sample udgave af GAINWARD gtx 275 kortet og hvordan yder et 275 kort i forhold til et kommende 4890 X 1 eller mine nuværende 4850 GoldenSample X 2 kort ?
Unskyld jeg hijacker tråd starterens post i mit første indlæg her, men han sagde selv det var ok og han gerne vil lære......hæ....hæ :)