Hvad er der galt med resultaterne? Personligt ville jeg uden tvivl vælge Intel SSD, hvis jeg skulle have en SSD, men den er også lidt dyrere. Dog ved du så at den virker 100%, og så er det samtidig den hurtigste.
Jeg tvivler på at en PCI-E raid controller ændrer på noget som helst.
Desuden skulle du op og have minimum en entrylevel med RoC hvis det skulle ændre på noget som helst, ellers ville de billige bare være magen til din onboard, bare på et PCI-E kort.
Jeg ville måske vælge Vertex serien, da de har buffer RAM, som traditionelle diske, og dermed vil man komme mange af problemerne med SSD'ere til livs. Og de er ikke frygteligt dyre, i forhold til Apex serien.
Tror sagtens det vil hjælp med en kontroler over pci-x. Hvor meget kan jeg ikke sige. Mærklige JMicron 363 raid 0 yder dårligt i forhold til Intel ICH10R raid 0 . ellers nogen fin results.
Det er fra februar i år, så jeg havde tænkt mig omkring 1100 kr for begge dele.
Jeg har gjort det på den måde at jeg har sat kablet i den eksterne port så sløjfet det ind af en tom port, det fungerer sgu fint :)
den 'ægte' interne udgave er den her: http://www.edbpriser.dk/Produc... Men du skal stadig have et kabel oveni, så den sniger sig op over 2000 alligevel.
Du får æske, driver CD, manualer og en PCI blændplade til lavprofil kabinetter med til mit, så det er faktisk ligesom nyt :)
Jeg har et enkelt hdtach benchmark med det i min profil