... og det bliver ikke bedre af at de undlader at skrive hvilke spil de tester, når jeg tænker på krævende 3D spil, så tænker på Crysis, Far Cry 2 o.lign. Men med et X1250 er det vel nærmere Doom 3 og Far Cry 1.
Når jeg tænker på et kratigt ATI kort til en computer tænker jeg HD3650(absolut minimum), men nærmere HD3850, men næææ.
Når jeg tænker kraftig CPU så tænker jeg en kraftig Core2 mobile processor.
Når jeg tænker 14.000(den koster så i virkeligheden 12.000kr, men det oplyser K-Komputer jo ikke), bærbar og ferrari så tænker jeg kraftig men ikke sindsyg spillebærbar.
Mere grotesk bliver det når man kikker på mest læste artikler, under computer står Acer Aspire5920 som er testet i 2007, de har specs med, det er en hurtigere computer, den er billigere og ja den meste læste test om computer fra et firma som kalder sig noget med Komputer, er to år gammel, altså lige så gammel som den aldersgruppe der må formodes at finde deres test dybdegående og interessante.
Og så skal vi ikke glemme at her på siden, som vi kan besøge gratis, er der flere computertests, langt bedre tests og en målgruppe langt over de to år. Tak fordi i kom tilbage.
#5 Hr og Fru jensen køber da ikke en bærbar der hedder Ferrari og koster 14.000kr, modsat teenage-barnebarnet, som sikkert er vil være interesseret i at vide hvad der kan spilles.