Til testerne - Der er udarbejdet en BETA 2 som kan sendes hvis man ønsker det, der er dog den ubehagelighed at alt data indtastet i programmet kan ikke genbruges i den nye version, da der er ændret datastruktur. Så det skal gøres pånyt desværre. 😕 ☹
Hvis man ønsker den nye version skal man blot PM'e mig med sin mail, igen. Det gælder også til nye testere som ønsker at være med. 🙂
Til gengæld er der lavet en masse nyt og godt som i vil glæde jer over.
- Tastaturet kan nu bruges på alle knapper og til søgning. - Dobbelklik-funktion på listen er implementeret. - Søge "motoren" er blevet forbedret væsentlig. - Nogle restriktioner på tilføjelse af film samt lånere er fjernet. - Det er nu muligt at tilføje flere genre og ikke mindst at sortere filmene efter eget valg. - Ikoner til titelbar og knapper er tilføjet.
Der er sikkert gjort mere som jeg ikke lige kan huske men det er generelt blevet meget bedre.
I øjeblikket leger jeg lidt med tanken om at lave en mulighed der gør at man kan angive en imdb URL hvor fra data bliver hentet samt tilføjelse af en imdb søgefelt, altså en søgefelt der er koblet direkte op på imdb.
Jeg overvejer også at tilføje mulighed for at sætte billede ind af filmen når man tilføjer eller redigere en film. Med ovennævnte funktion henter den selvfølgelig også billedet med mindre man selv har tilføjet en.
Men lige nu arbejder jeg på design og layout af programmet.