Haha det er for nice det der... Som jeg skrev til dig på msn skå skulle du bare havde kørt ind til kbh og vist de der cykellister hvad der sker hvis de ikke køre ordentligt 😀
Slf. er det da synd for fuglen men den kan da bare lade være med at flyve ud foran en bil.
Jeg skal sgu ikke have noget af det kræ der! At smadre ind i et dyr med ét tons tung bil i en fart af 80 km/t, for derefter at pille det ud af fronten på bilen og så æde det, det er sgu alligevel for mærkeligt 😲
😕 De smager nu godt de kræ! Steg fasanbrysterne 4-5 min. på hver side (eller brun dem og steg dem færdige i ovnen ved 200 grader). Krydr med salt og peber. Lad brysterne trække i 5 min. Server så med de øvrige tilberedninger. 😀
Den befinder sig PT i min mors indkørsel syd for næstved 😀 Vil dog ikke udelukke at der er en kat der er gået i den eller at hun har smidt den ud hehe...
I hele 7 min efter billedet er taget skal jeg sige dig! Jeg forstår pludselig også de underlige blikke jeg fik fra folk der stod og ventede på bussen 🤣
#40 Ej altså, vist er undertegnet jæger her, men det stakkels dyr er godt nok krøllet. 😕 Der ville jeg alligevel mene det er mere humant at putte en kugle i lortet. 😐 Men fuck det er sygt 😛