-> #33
Du kan vælge at skjule disse oplysninger i din profil, og de kommer ikke ud. Jeg har lige forsøgt at søge på din e-mail der er skjult, og jeg har intet kunne hive ud af HwT.dk
Det er kun visse dele af crew der kan se skjulte oplysninger i folks profiler, samt rette i dem. Det er ikke oplysninger der bliver videregivet eller solgt, og man skal være mere end alm. god for at få dem ud af databasen.
Det med at vi blev hacket hører sig til, at vores server for noget tid tilbage ej var opdateret og havde en række huller. Disse er nu rettet, samt vi har fået nyere software og en ny host. Altsammen for netop at sikre at den slags ikke kan ske igen.
De info vi skal bruge om folk kan vi sagtens få fat i, men kun med en juridisk kendelse i hånden eftersom vi ligger under dansk lovgivning. Jeg kan love dig for, at var det ikke tilfældet kørte dette site ikke ret længe. Det er noget der bliver opretholdt strengt i dette land (hvem husker ikke eksemplet med guldsmeden der lagde en video ud på Youtube efter et røveri?), så det er ikke en risiko vi hverken har lyst eller lov til at løbe. Sådan er det bare.
Folk kan vel vælge at opdatere deres profil mens rengøringen står på, og efterfølgende slette dem igen. Der er ingen der tvinger jer til at gøre oplysningerne offentlige, eftersom de af crew der skal rydde op kan se bagom den funktion 🙂
-> #35
Den er udfyldt korrekt, ja :yes: